Techninio aptarnavimo zonoje – tik pasikeisti vairuotojais
Vos per žingsnį nuo podiumo TCR įskaitoje liko ir „Energizer Racing“ komanda, kurios pagrindinis dėmesys šiame sezone sukoncentruotas į Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatą, kuriame ši ekipa bendroje įkaitoje užima labai aukštą 3-iąją vietą.
Iki finišo vėliavos įveikę 338 trasos ratus, komandos atstovai tikina, kad apie geriausiųjų dešimtuką svajoti neleido ne tokia konkurencinga technika. Tačiau itin tikslus važiavimas ir visiškai jokių gedimų lėmė tai, kad komanda finišavo devintoje vietoje, absoliučioje įskaitoje. TCR automobilių įskaitoje buvo pasiekta 4-oji vieta. Iki TCR klasės posiumo trūko labai nedaug – tik kelių minučių.
Kaip tikina komandos pilotas Rimvydas Savickas, atotrūkis nuo artimiausio varžovo galėjo būti ir dar mažesnis jeigu ne vienas priverstinis sustojimas PIT zonoje – komanda gavo baudą už lenkimą per geltoną vėliavą, o kito pasikeitimo metu dar ir nepavyko iš karto tinkamai prisukti pakeistojo rato. Tik tokios minimalios klaidelės beveik 9-ių valandų maratone kainavo podiumą.
„Energizer Racing“ treneris ir komandos vadovas Andrėjus Savčenko po lenktynių teigė, kad yra patenkintas savo auklėtinių darbu – esminių klaidų nedarymu ir labai tiksliu ir saugiu važiavimu.
TCR Palangoje – ne geriausias pasirinkimas
R. Savickas taip pat tikina, kad TCR automobiliai Palangos trasoje visgi neatskleidžia viso savo potencialo. Šios klasės automobiliai turi daug techninių apribojimų, negali būti pilnai pritaikomi tokio tipo trasai, yra per sunkūs ir turi mažiau galios lyginant su konkurentais t. y. GT klasės automobiliais. Pabrėžtina ir tai, kad nors TCR klasė ir yra „popieriuje„ lygūs automobiliai, tačiau naujesni TCR modeliai Palangoje įgauna pranašumą. Praeitų metų modelio TCR, kuriais važiavo „Energizer Racing“ ir „Igorio lankų“ komandos, turi mažiau ištobulintus ir „lėtesnius“ aerodinaminius paketus, lyginant su 2018 metų modeliais. Analogiškai „Hegelmann Transporte“ naudotas „i30 N TCR SEQ“ bent jau užsienio trasose yra greitesnis kad ir už naujausią 2018-ųjų metų „Cupra“ ar „Golf“ TCR. Šie skirtumai, o kartu ir skirtinga pilotų patirtis vairuojant tokio tipo bolidus, atsispindėjo jau kvalifikacijos metu.
Žinoma, TCR klasė tuo ir žavinga, kad automobiliai yra suvienodinami, tačiau tai padaryti nėra paprasta ir pats suvienodinimas nebuvo atliktas visiškai tinkamai. Kaip bebūtų „Energizer Racing“ komandos pilotai labai optimistiškai žiūri į šios klasės populiarėjimą ir nuoširdžiai džiaugiasi įtemptoje kovoje patekusi į greičiausiųjų dešimtuką.