Čia surengtos pirmosios oficialios treniruotės, o kad lenktynininkai laisviau jaustųsi trasoje ir pamažu apsiprastų su danga ir jos specifika, 42 komandos treniruotes pradėjo pasiskirstę į dvi grupes.
Puikus oras ir šiek tiek dvidešimtąją padalą perkopusi oro temperatūra garantavo kone idealias treniruočių sąlygas, kuriomis lenktynininkai skubėjo pasinaudoti.
Pirmojoje grupėje „iššovė“ „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, kurios pilotai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas vairuoja bene greičiausią „Aquila SR1“, bolidą. Tačiau, paradoksas, ekipa net keturis kartus startavo 1000 km maratone ir vis nesėkmingai.
Panašu, jog penktas bandymas tikrai nemeluos. Komanda laimėjo pirmosios grupės treniruotes, nuvažiavo 34 ratus, o greičiausiąjį, aštuonioliktąjį, ratą apsuko per 1 min. 12,397 sek. važiuodama vidutiniu 133,365 km/val. greičiu. Šį rezultatą pasiekė komandos narys Ramūnas Čapkauskas.
Antrąjį rezultatą parodė „General Financing team Pitlane“ komanda, kurios lenktynininkai Benediktas Vanagas, Jonas Gelžinis ir Sebastiaanas Bleekemolenas vairuoja „Porsche 911 GT3 CUP“, įveikusi irgi 34 ratus, o greičiausias jai buvo 17 ratas – 1 min. 14,003 sek. Vidutinis greitis – 130,470 km/val. Trečia - Olandijos, „Mojo Louge Racing by JR Motorsport“ ekipa, spėjusi apsukti 40 ratų ir 36-ąjį važiavusi greičiausiai – per 1 min. 15.485 sek. (vidutinis greitis – 127,909 km/val.) Daugiausia ratų – 47 – iš pirmosios grupės dalyvių per pusantros valandos laiko limitą spėjo nuvažiuoti „Medinis ratlankis Racing Team“ komandos lenktynininkai, tačiau geriausias jos rezultatas – 15, 713 sek. prastesnis, nei šios grupės lyderių.
Antrojoje treniruočių dalyje azarto būta ne mažiau, tačiau joms įpusėjus teisėjai buvo priversti iškelti raudoną vėliavą. Sustabdytų treniruočių priežastis – avarija, kurios neišvengė vienas labiausiai patyrusių šių lenktynių dalyvių Stasys Brundza, šįkart tapęs olando Coro Eusero komandos „Cor Euser Racing“ nariu ir drauge su jos vadovu C. Euseru bei amerikiečiu iš Arizonos Jim Briody pilotavęs išskirtinį, 5,7 litro darbo tūrio V8 variklį turintį „Marcos Mantis Cup Car Model 1“ prototipą.
S. Brundza trinktelėjo į trasos atitvarus, o kodėl taip įvyko, sportininkas po medikų apžiūros sakė pats nesuprantąs to priežasčių.
Antroje anksčiau laiko limito pasibaigusioje treniruotėje daugiausia ratų – 36 – spėjo įveikti „Dynami:t Energy“, pasiekusi tryliktąjį rezultatą.
R. Čapkausko pasiekto rezultato nepavyko pagerinti nė vienai antrosios treniruočių dalies komandai, o geriausią laiką parodė „Brum Brum Sport“ ekipa, kurios greičiausias ratas – 1 min. 13,235 sek.
4,538 sek. nuo lyderio atsiliko Rimo, o 4,710 sek. – „Team Hot Wheels“ komandos.
Tai buvo tik pirmosios „ENEOS 1006 km lenktynių“ treniruotės, todėl suprantama, jog sportininkų pasiekti laikai nepretenduoja į labai gerus, juolab, trasos rekordą.
Greičiai neišvengiamai didės artėjant šeštadienio lenktynėms.
Pirmosios varžybų dienos batalijas užbaigs žiūrovų visada labai mėgstami ir karštai palaikomi „Drag Show“ lenktynių dalyviai, iš kurių greičiausieji paaiškės prieš vidurnaktį.
Tuo pačiu metu kitoje trasos dalyje treniruotes prieš rytdienos batalijas pradėjo pirmąsyk į „ENEOS 1006 km lenktynių“ programą įtrauktų Lietuvos Autoplius Drift čempionato trečiojo etapo dalyviai.