Elektroninio pašto paslauga šiandien naudojasi beveik visi pasaulio gyventojai atlikdami įvairiausias gyvenimiškas užduotis. Vis dėlto elektroniniai laiškai gali neleisti jūsų verslui judėti į priekį, rašo portalas inc.com.
Elektroninis paštas yra puikus įrankis versle, tačiau kai kuriems tai ne tik geriausias, tačiau ir blogiausias išradimas, šiandien darantis milžinišką įtaką verslui. Jie puikiai tinka išsiaiškinti trumpas detales, persiųsti prezentacijas ar pasidalyti pokštu su kolegomis. Kita vertus, elektroniniais laiškais sunku išreikšti savo požiūrį, pyktį ar nerimą, organizuoti susitikimą, užsisakyti vietą restorane, tikrinti naujus darbuotojus ar derėtis dėl naujo sandorio (nors teisininkams patinka derinti detales elektroniniais laiškais, nes tai užima daugiau laiko).
Viena JAV grožio prekių įmonė „Yes To“ pradėjusi savo veiklą iškilo stulbinamu greičiu, tačiau, pasak jos įkūrėjo Ido Lefflero, to nebūtų pavykę pasiekti siuntinėjant žmonėms elektroninius laiškus. „Negaliu pagalvoti apie jokius reikšmingus verslo santykius, jei neskyrėme laiko šiems santykiams puoselėti per asmeninius susitikimus“, – sako jis.
I. Lefflero teigimu, buvo ne vienas atvejis, kai verslo santykiai buvo beveik nutraukti dėl elektroninio laiško, kuris buvo ne taip suprastas ar suprastas piktai ir arogantiškai. „To tikrai nebūtų nutikę, jei klientai būtų išgirdę džiaugsmingus mūsų balsus“, – patirtimi dalijosi „Yes To“ įkūrėjas.
I. Leffleras prisipažino, kad į elektroninius laiškus dažniausiai atsakinėja telefono skambučiu ir taip verslo partneriams bei klientams parodo galintis jiems skirti daug laiko. Anot jo, skambutis yra asmeniškesnis nei elektroninis laiškas.
„Telefono skambutis užima lygiai tiek pat laiko kaip elektroninio laiško rašymas, bet susiskambinęs aš galėjau pristatyti svarbiausius pokalbio aspektus“, – teigė verslininkas.
Pabaigoje trumpas patarimas: nepamirškite, kad verslas kuriamas bendraujant akis į akį, o elektroninis paštas yra tik priemonė, padedanti pratęsti jau pradėtus verslo santykius.