Platus elektromobilių parkas
Išskirtinis šiemet ne tik maršrutas, bet ir dalyvių parkas, kuriame bus galima išvysti gausų būrį įvairių gamintojų elektromobilių. Nuo mažylių „Renault Zoe“ ir „VW e-Up!“ iki tokių dičkių kaip „Audi eTron“ ar egzotiškojo „Porsche Taycan“. Pirmą kartą savo įskaitą turės ir „Tesla“ automobiliai, kurių prie starto linijos bus galima išvysti ne vieną. Taip pat prie starto linijos stos „Peugeot e-208“, „Kia e-Niro“ ir kiti elektromobiliai.
„Fakto Auto“, šiose lenktynėse dalyvausianti jau penktąjį kartą, į startą išleidžia net šešis elektromobilius: du „Hyundai Ioniq“, du „Nissan Leaf E+“ ir du „Hyundai Kona Electric“. Įdomu prisiminti, kad antrąsias Lietuvoje vykusias elektromobilių lenktynes laimėjo ankstesnės kartos „Nissan Leaf“, o 2017 metų čempionais tapo Vaidotas Kviklys su Pauliumi Sviklu, vairavę „Hyundai Ioniq“ ir 337 kilometrus įveikę per 4 valandas ir 5 minutes — rekordas, kuriam pagerinti prireikė net dviejų metų. Kitus du metus čempiono titulus vėl pelnė „Nissan“ ir „Hyundai“ elektromobiliai.
„Tai, kad elektromobiliu galima patogiai keliauti ne tik mieste, bet ir užmiestyje, tampa vis labiau akivaizdu. Penktadienį vyksiančiose lenktynėse startuosime su „Hyundai Ioniq“ turinčiu 38 kWh talpos bateriją. Kad nebūtų taip lengva, sieksime ne tik aukštų vietų rezultatų lentelėje, bet ir išsikėlėme sau tikslą pagerinti gamintojo deklaruojamas elektros sąnaudas“, – apie laukiantį startą pasakojo „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kviklys.
Vaidotas, anksčiau ne tik dalyvavęs, bet ir laimėjęs šias elektromobilių lenktynes taip pat pasakojo, kad mitas, jog norint elektromobiliu pasiekti toliau esantį miestą reikia vilktis kelkraščiu važiuojant traktoriaus greičiau taip pat neteisingas, mat šiuolaikiniai elektromobiliai yra puikiai tinkami ne tik miesto naudojimui, bet ir tarpmiestinėms kelionėms, o šios lenktynės yra puiki proga tuo įsitikinti.