Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Viskas puiku, tik batareikos sunkios ir gan greit reikia jas keisti naujais. Tai kiek tai kainuoja prie tų 50 000 Lt sename kėbule?
Niekaip nesuprantu, kodėl elektromobiliai ekologiški. Paskaičiuokim:
1. Elektrą gaminame, degindami naftos produktus.
2. Kol elektra pasiekia vartotoją, prarandama apie 30% transformatorinėse, linijose, t.t.
3. Pačio elektromobilio naudingumo koeficientas (su krovimais, .t.t.) irgi ne 100%.
4. Panaudotų akumuliatorių utilizacija irgi reikalauja sąnaudų bei kažkiek teršia.
Tagi, jei automobilis važiuoja, degindamas suskystintas dujas, naudingumo koeficientas palei 90%, tai man išeina, kad jis teršia kur kas mažiau. Ar aš klystu?
1. Elektrą gaminame, degindami naftos produktus.
2. Kol elektra pasiekia vartotoją, prarandama apie 30% transformatorinėse, linijose, t.t.
3. Pačio elektromobilio naudingumo koeficientas (su krovimais, .t.t.) irgi ne 100%.
4. Panaudotų akumuliatorių utilizacija irgi reikalauja sąnaudų bei kažkiek teršia.
Tagi, jei automobilis važiuoja, degindamas suskystintas dujas, naudingumo koeficientas palei 90%, tai man išeina, kad jis teršia kur kas mažiau. Ar aš klystu?
REKLAMA
REKLAMA
Elektromobilių konstruktorius: lietuviai renkasi naudotus automobilius ir baltarusišką dyzeliną