Vairavo naujausiame „Porsche“ bandymų centre
Elektromobilį išbandyti ir jo galimybes pademonstruoti buvo patikėta žinomam verslininkui ir lenktynininkui Li Chao – jis nuo 2012 m. dalyvauja „Porsche Carrera Cup Asia“ varžybų serijoje ir 2018 m. „Pro-Am“ įskaitoje užėmė trečią vietą.
Parodomasis važiavimas vyko „Porsche“ bandymų centre Šanchajuje – tai 2018 m. atidarytas pirmasis Azijoje ir šeštasis visame pasaulyje „Porsche Experience Centre“ objektas. Jame įrengta 1,4 km ilgio lenktynių trasa, leidžianti pajusti ir įvertinti visas dinamines automobilio savybes.
Elektromobilį išbandęs lenktynininkas pabrėžė, jog buvo nustebintas „Porsche Taycan“ valdymo savybėmis – tai modelis, aukščiausiu lygiu suderinantis komfortišką ir sportišką važiavimą. Didelę įtaką tam turi žemas elektromobilio svorio centras bei galinių vairuojamų ratų sistema, padidinanti manevringumą važiuojant mažu greičiu ir stabilumą – dideliu.
„Naujojo „Taycan“ pakaba subalansuota puikiai – tai justi nuo pat starto. Jis valdomas kaip tikras sportinis automobilis, o ilgose kelionėse atsiskleidžia neprilygstamas jo komfortas. Vairas labai tikslus, automobilis turi daug sukibimo“, – savo įspūdžius po bandomojo važiavimo apibūdino Li Chao.
„Taycan“ gali įsibėgėti iki daugiau nei 250 km/val. Spurtas nuo 0 iki 100 km/val. trunka mažiau nei 3,5 sek., o iki 200 km/val. – mažiau nei 12 sek.
Po Azijos – Europa ir Amerika
Savo unikalias savybes „Taycan“ demonstruos ir kituose „Porsche Triple Demo Run“ renginiuose: liepos 4–7 dienomis pasirodė „Goodwood Festival of Speed“ festivalyje, kur atliko parodomąjį važiavimą, bei „ABB FIA Formula E“ čempionato finale Niujorke liepos 13–14 d. Gudvude sportinį „Porsche Taycan“ vairavo Markas Webberis, o Niujorke – Neelas Jani.
„Porsche“ elektromobiliai turi įveikti tokią pačią griežtą bandymų programą kaip ir vidaus degimo variklius turintys automobiliai – testuojamos ne tik automobilių galimybės lenktynių trasose, bet ir praktiškumas kasdieninėse situacijose.
Elektromobilių testai kai kuriais atžvilgiais yra netgi griežtesni nei benzininių ar hibridinių modelių. Labai svarbu tinkamai ištestuoti baterijos įkrovimo galimybes, užtikrinti važiuoklės bei interjero temperatūros kontrolę bet kokiomis klimatinėmis sąlygomis.
„Taycan“ pasaulinis debiutas numatomas rugsėjį, o iki to laiko jis bus įveikęs šešis milijonus kilometrų įvairiuose bandymuose.