Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Man asmeniškai ekologija šia tema neydomi, tačiau standartinio lietuvio bruožas tikrai nėra "mokėti už ekologiją brangiau". Pirma reikia keisti visą žmonių būdą, ir požiūrį į aplinką, ir aplinkinius. Kad lietuvoje nustosime naudoti naftos produktus visiškai, tai pasaulio ekologijai gal ir sudarys bent 1 %. Tačiau faktas tas, kad reikia leisti užsidirbti ir kitiems. Ne tik naftininkams :) O elektromobiliuką vistiek kažkada žadu turėti. Dabar kolkas tenkinuosi tik bandomuoju dviračio su elektros pavara variantu. Ir tai tikrai ydomu, tik gaila kad brangoka.
gal ir neblogai elektromobiliai,tik idomu kaip su jais normalia lietuviska ziema bus? :) be to kaip del dregmes,juk pas mus ir lietus daznokai buna
elektromobiliai taps realus po 10metu, gal ir anksciau bet tikrai ne lietuvoje o siaip ateitis yra vandenilis.
nepasakoma kad atsinaujinanciu saltniu nepakaks kai padides elektros poreikis ir elektrai gaminti reikes duju ir naftos :)
Jo! PILNAI su tamstele sutinku! Tai eilinis burzuju-kapitalistu triukas,kuris su realybe neturi nieko bendro!Paprastiems pilieciams,mokesciu moketojams nuo tokiu "futuristiniu isradimu" tikrai geriau nebus!
Taip. Elektromobilis bus iprastas!
Puiki zinia:
Puiki zinnia:
Pagal Amerikos Masaciusets (Massachusetts) Technologijos Instituto (MIT) technologija, Amerikieciai investavo 249 milijonus doleriu i Michigano valstijoje esancias gamyklas ir pradejo gaminti naujos kartos A123 serijos nanobaterijas Li-Ion Akumuliatorius.
Jie kelis kartus pranoksta jau ir taip fantastinio talpumo Licio-jonu akumuliatorius.
Zr.
h
t
t
p://energy.gov/articles/a123-systems-moves-lab-assembly-line
Puiki zinia:
Puiki zinnia:
Pagal Amerikos Masaciusets (Massachusetts) Technologijos Instituto (MIT) technologija, Amerikieciai investavo 249 milijonus doleriu i Michigano valstijoje esancias gamyklas ir pradejo gaminti naujos kartos A123 serijos nanobaterijas Li-Ion Akumuliatorius.
Jie kelis kartus pranoksta jau ir taip fantastinio talpumo Licio-jonu akumuliatorius.
Zr.
h
t
t
p://energy.gov/articles/a123-systems-moves-lab-assembly-line
autorius paprasčiausiai nutyli nepatogius faktus, kad su tokiu automobiliu sunkiai prvažiuosi 100 km.,o akumuliatorių pakrovimo laikas gali patikti nebent kempinguose įsikūrusiems žmonėms. Paprasčiau stotelėse keisti akumuliatorių bloką nei įkraudinėti aukštomis srovėmis tuo pačiu sutrumpinant akumuliatoriaus darbo laiką iki 2 metų. O šiap idėja gera- teko važinėti tokiu automobiliu, visai neblogai, bent neburzgia ir nesimėto dujomis.Žaliukams patarčiau paskaičiuot, ar teršalų kiekis tenkantis kw elektros gamybai mažesnis nei automobilio sąnaudos.
Pirkit kas norit elektromobilius.Tik nepamirskit ir gerai pagalvokit,kaip juos atnaujinsit po 5 ar 7 metu exsplotacijos,kai jie virs paprasciausiais elektrolauzais.Jei turit pinigu masina keist kas 5 metus pirmyn.ateis laikas kai zmonija pasprings tais auto issigimimais ir prades mastyti kaip toliau tobulinti ir svarinti biokura ir dujas.Taip kad vidaus degimo varikliai ateities greitai nepraras.Nepamirskime,kad elektra is niekur irgi neatsiranda.Jei daugelis manot,kad kapitalistai rupinasi ekologija,tai nusileiskit is dangaus.Paprasciausiai ispustas burbulas apie elektroautomobiliu ateiti ir tiek,yra ideti dideli pinigai,reikalinga reklama ir aisku pelnas.Taip kad atsigerkim vandens apsiraminkim,ir geriau pasvajokim apie naudinga vandenilio panaudojima automobiliu pramoneje.Dekui uz demesi.
turėtumėme važinėti vandeniliu varomais automobiliai, o ne elektromobiliais. jie irgi teršia aplinką, nes elektra iš niekur neatsiranda, o gamyba yra sudėtinga. deja, vandenilis bei kiti alternatyvūs energijos šaltiniai liko tik svajonėse ir į klausimą kodėl galbūt galėtų atsakyti tik OPEC šalių vadovybės ir didžiosios naftos perdirbimo bendrovės (jeigu kažkam dar neaišku)
REKLAMA
REKLAMA
Elektromobiliais važinėsime greičiau nei manome