Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Meslas tas elmobilis
Žiema pastebėjau,kad elektros mažiau srebia nisanas,kai kraunu per naktį iki pat rytinio išvažiavimo,o jei kraunu iš vakaro ir pilnai nakti užsikrauna,tai skirtumas dar 10 proc.elektros sunaudoja daugiau.
Mokamos stoteles 0.6eur/kw ,taigi 100km kainuoja 24 euriukai.Buna ir brangesniu stoteliu žinoma. Vasara 100 proc pakrautas rodo 430 km pravaziuojama atstuma, relaus maximum 300km kai lieka dar 10 proc

Bet jai liks tokiam id4 gtx tik 5 proc bat. Tai tik manevravimas ir vaziavimas iki 5km/h ,trumpai tariant ,traliuko apslaugomis naudotis tenka:)
Kodėl visi tik gerai rašo apie tas mašinas,teisybės visi vengia kažkodėl
Id4 gtx sunaudoja apie 35-40kw elektros 100 km trumpom distancijom mieste, max pravaziuoju iki 200 km su pilna 100 proc baterija iki 10proc
Saltuoju metu laiku, siek tiek sutaupo energijos. Šnapso 0,5l.ant galvos isgeria, šapka ušanka, kailiniai, pirstine kumstines kailines - ir nereikia jungt sildytuvo .... . Priekini stikla, jei lieka nuo zakuskes, su silke patrina- neuzsala ...:)))))))
Norvegijoje ir gyvenanciu vidurinioji klase gyvena gerai, o ne egzistuoja kaip lietuvoje. Tai pala, cia nauji automobiliai ir baterijos naujos tiek procentu galios praranda. O kas bus su penkiu, septyniu metu senumo automobiliais. Gausi benzinini generatoriu veziotis bagazineje, kad stumt nereiketu iki artimiausios elektros stoteles ....
Š ne auromobiliai.
Jau 3 metai su elektriniu. Viskas puiku. Aišku dabar, kai buvo -24 šalčio(švedijoje), vietoje 480 km vasarą, nuvažiavau tik 300 km. Tai daugiau nei 30% skirtumas, ką deklaruoja gamintojai
Taip,žiemą elektromobilis ne toks linksmas,kaip vasarą.Volvo xc40,2023 m., šiltuoju metų laiku važiavo , kaip ir nurodyta gamintojo,390 KM,o dabar,kai lauke minus 5 ,vos vos 200
Niekinis straipsnis. Pamalta belenko belenkaip. Autoriui vaziuoti tik su TDI...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų