• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne taip jau senokai pasibaigusiame Paryžiaus automobilių salone – daugybė netradicinių techninių sprendimų, iš kurių nemažas dėmesys skirtas elektromobiliams.Šioje srityje vėl pasižymėjo ekologiškų automobilių gamintojas „Venturi“.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat pravartu paminėti, jog bendradarbiaudami su „Venturi“ Ohajo valstijos universiteto (JAV) inžinierių komanda šį rugsėjį pasiekė naują elektromobilio sausumos greičio rekordą – jų elektromobilis bandymų trasoje skriejo 512 km/h greičiu.

REKLAMA

Parodoje buvo galimą išvysti šį greituolį, pavadintą „Buckeye Bullet version 2.5“. Tačiau ne ką mažiau dėmesio susilaukė šalia jo buvęs vikšrinis elektromobilis, paruoštas eksperimentinei kelionei po Antarktidą.

Oficialiai laikoma, jog tai bus trečioji eksperimentinė „Venturi“ kampanija („Mission 03“). Pirmoji eksperimentinė kampanija („Mission 01“) – greičio rekordus mušančio elektromobilio „Buckeye Bullet“ gamyba ir testavimas, o antroji eksperimentinė kampanija („Mission 02“) – elektromobilio („Berlingo Powered by Venturi“) kelionė iš Šanchajaus į Paryžių. Pats laikas išbandyti ir ekstremalias sąlygas – Antarktida tam puikiai tinka.

REKLAMA
REKLAMA

Šioje kelionėje dalyvaus elektromobilis „Venturi Antarctica“, specialiai pritaikytas ekstremalioms aplinkos sąlygoms. Pranešama, jog elektromobilis bus darbingas ir prie -50 laipsnių Celsijaus šalčio. „Venturi Antarctica“ turi du vikšrus, kuriuos suks atskiri elektros varikliai. Jų valdymui naudojama vairalazdė.

Bendra elektromobilio masė – 1200 kg. Papildomai į jį galima pakrauti dar 1 toną krovinių. Maksimalus elektromobilio įveikiamas atstumas vienu pakrovimu – 150 km. Didžiausias galimas greitis – 40 km/h.

Planuojama, jog Antarktidoje elektromobilis bus kraunamas išimtinai tik saulės arba vėjo elektrinių gaminama elektra, tad išliks visiškai nepriklausomas nuo naftos produktų. Jei tokia strategija pasiteisins, bus pasiektas naujas postūmis amžino įšalo žemių tyrimams – dabar gi degalų pristatymas į tokias vietoves kainuoja didžiulius pinigus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų