Apie būsimą „Mustang Mach-E“ plėtrą patvirtinęs „Ford Of Europe“ padalinio vyriausiasis dizaineris Muratas Gueleris. Jis šnekučiuodamasis su keliais automobilių tema rašančiais leidiniais patvirtino, jog šiuo metu gamintojas svarsto apie galimybę praplėsti „Mustang“ vardą dėvinčių elektromobilių modelių gamą, kuri ilgainiui taptų kaip atskiras prekinis ženklas.
„Ford“ inžinieriai norėdami sukurti naują modelį ir tai jie nori padaryti kuo greičiau, iš pradžių jie turės atlikti keletą „Volkswagen“ platformos pakeitimų. „Ford“ norėdama išlaikyti sportišką automobilio profilį, kuriame dominuoja pakankamai ilgas variklio dangtis. Tuo tarpu „Volkswagen“ elektromobiliams skirta platforma buvo suprojektuota taip, jog inžinieriai tarp vairo ir priekinio stiklo galėtų sumontuoti virtualios realybės projekcinį ekraną. Šis sprendimas, kaip bebūtų keista, turėjo įtakos priekinės automobilio dalies ilgiui, kuri yra stebėtinai trumpa, o tai – kliūtis „Ford“ dizaineriams, kurie siekia sukurti išraiškingesnį, raumeningesnį automobilį. Vis dėlto, mes labai abejojame ar tai „Ford“ inžinieriams bus pernelyg sunkus uždavinys, nes „Volkswagen“ platforma yra pakankamai universali.
Šiuo metu nėra žinoma kada pasirodys antrasis „Mustang Mach-E“ modelis, tačiau „Ford“ bendrovės atstovai vieningai sako, jog antrasis elektromobilis turės SUV tipo kėbulą.
Didžiulę istorinę vertę turintis vardas – „Mustang“, netolimoje ateityje bus pakabintas ant dar vieno elektra varomo automobilio. Ir jeigu ši žinia jūsų neprivertė nusikeikti, tuomet sekanti dalis turėtų supykdyti praktiškai visus „Mustang“ gerbėjus.
„Ford Mustang Mach-E“ gretas papildys mažesnis, bet pagal tą pačią koncepciją sukurtas elektromobilis, o tiksliau – SUV tipo elektromobilis, kuris bus suprojektuotas ant „Volkswagen“ inžinierių sukurtos platformos. Pastaroji taps labai tvirtu pamatu praktiškai visiems „Volkswagen“ grupės elektromobiliams. Be to, Vokietijos automobilių pramonės milžinas ne vieną kartą yra sakęs, jog yra linkęs dalintis elektromobiliams skirta platforma net ir su konkurentais, kurie turi įveikti tas pačias kliūtis kaip ir „Volkswagen“.
„Volkswagen“ modulinės platformos privalumas ir, žinoma, išskirtinumas – universalumas. Priklausomai nuo inžinierių pageidavimų, elektromobilis gali būti varomas galiniais arba visais keturiais ratais. Platforma taip pat gali sutalpinti skirtingos talpos baterijas, kurios leistų sukurti keletą skirtingų būsimo modelio versijų. Pigiausios versijos būtų prieinamiausios ir nuvažiuotų mažiausią atstumą, o talpiausias baterijas turintys modeliai būtų brangiausi ir, žinoma, leistų nuvažiuoti bent kelis šimtus kilometrų.
Didžiulę istorinę vertę turintis vardas – „Mustang“, netolimoje ateityje bus pakabintas ant dar vieno elektra varomo automobilio. Ir jeigu ši žinia jūsų neprivertė nusikeikti, tuomet sekanti dalis turėtų supykdyti praktiškai visus „Mustang“ gerbėjus.
„Ford Mustang Mach-E“ gretas papildys mažesnis, bet pagal tą pačią koncepciją sukurtas elektromobilis, o tiksliau – SUV tipo elektromobilis, kuris bus suprojektuotas ant „Volkswagen“ inžinierių sukurtos platformos. Pastaroji taps labai tvirtu pamatu praktiškai visiems „Volkswagen“ grupės elektromobiliams. Be to, Vokietijos automobilių pramonės milžinas ne vieną kartą yra sakęs, jog yra linkęs dalintis elektromobiliams skirta platforma net ir su konkurentais, kurie turi įveikti tas pačias kliūtis kaip ir „Volkswagen“.
„Volkswagen“ modulinės platformos privalumas ir, žinoma, išskirtinumas – universalumas. Priklausomai nuo inžinierių pageidavimų, elektromobilis gali būti varomas galiniais arba visais keturiais ratais. Platforma taip pat gali sutalpinti skirtingos talpos baterijas, kurios leistų sukurti keletą skirtingų būsimo modelio versijų. Pigiausios versijos būtų prieinamiausios ir nuvažiuotų mažiausią atstumą, o talpiausias baterijas turintys modeliai būtų brangiausi ir, žinoma, leistų nuvažiuoti bent kelis šimtus kilometrų.