Tai pirmas kartas „Porsche“ istorijoje, kuomet net 61-erius metus gyvuojančiame legendiniame modelyje yra montuojama hibridinė pavaros sistema.
Įveikta daugiau nei penki milijonai kilometrų
Anot „911“ ir „718“ modelių viceprezidento Franko Moserio, „911“ modelyje montuojama naujoviška hibridinė sistema, pastarąjį pavertė dar dinamiškesniu.
„Kūrybiniame procese vietos atsitiktinumams nebuvo palikta. Modelis su hibridine sistema buvo išbandytas įvairiomis sąlygomis – nuo stingdančio šalčio iki alinančio karščio. Tiek esant didelei pavaros apkrovai sudėtingomis kalnų perėjų sąlygomis, tiek važiuojant miesto keliais, naujasis „911“ įveikė net pačius sunkiausius iššūkius“, – pažymi jis.
„Porsche“ inžinieriai ir pilotai bandytojai iš viso su naujuoju hibridiniu „911“ bandomųjų važiavimų metu įveikė daugiau nei penkis milijonus kilometrų.
8,7 sek. greitesnis nei jo pirmtakas
Ypatingą reikšmę modelio kūrimo procese ir bandomosios programos įgyvendinime turėjo automobilio bandymas Niurburgringo Nordschleife trasoje.
Eksploatacinių savybių vertinimo metu „Porsche“ prekės ženklo ambasadorius Jorgas Bergmeisteris trasą įveikė per 7:16,934 minutės – net 8,7 sekundės greičiau nei jo pirmtakas.
Bandomasis automobilis buvo aprūpintas standartinėmis padangomis, taip pat Aero komplektu su fiksuotu galiniu aptaku, kuris padidina prispaudimo jėgą važiuojant dideliu greičiu.
„Dar daugiau sukibimo ir žymiai daugiau galios. Naujasis „911“ tapo žymiai greitesnis trasoje“, – sako J. Bergmeisteris, pridurdamas, kad staigus hibridinės pavaros atsakas yra didelis pranašumas.
Hibridinę pavarą kūrė su „Rimac“
Neoficialių šaltinių duomenimis, naujoji hibridinė pavara buvo kuriamas bendradarbiaujant „Porsche“ ir „Rimac“ inžinieriams.
Naują sistemą sudaro 400 voltų maitinimo sistema, šiandien industrijoje plačiai naudojamas integruotas starteris-generatorius, papildomas elektros variklis, sukantis priekinius ratus ir maždaug 2 kWh talpos baterija, kuri padeda užpildyti vidaus degimo variklio spragas norint staigiai akceleruojant. Pranešama, jog visi papildomi komponentai sveria mažiau nei 60 kilogramų.
Hibridinė versija naudos 3,0 litrų, 6 cilindrų opozicinį variklį. Jis bus komplektuojamas su dviem turbokompresoriais, tad tikimasi, jog bendra hibridinės versijos galia sieks maždaug 480 arklio galių.
Taip pat pranešama, jog „Porsche“ planuoja pasiūlyti galingesnę hibridinės versijos modifikaciją, išvystančią 520 arklio galių. Pastaroji turėtų užpildyti esančią nišą tarp „GTS“ ir „Turbo“ modelių.