„Mes norime sukurti visuomenę, kuri gamina, naudoja ir gyvena su vandenilio energija“, - teigia „Honda Motor“ atstovas Takahiro Hachigo.
„Hondos" serijinės gamybos vandeniliu varomas automobilis Japonijai, o vėliau ir kitoms pasaulio rinkoms bus prieinamas ateinantį pavasarį. Na ir, žinoma, niekur nedings japonų gamintojų sėkmingai parduodama hibridinė technologija.
„Jau senokai gaminame elektra varomas mašinas ir tikrai esame pasiryžę tobulinti šią technologiją“, - tikina „Nissan Motor“ atstovas Carlosas Ghosnas.
O kol japonai savo technologijomis siekia nulinės aplinkos taršos, ir kiti gamintojai demonstruoja savo išties fantastinių filmų vertus automobilius, kiek blankesnės spalvos vyrauja taršos skandalo sukrėstos „Volkswagen" stenduose.
„Mes atskleisime visą tiesą apie tai, kas nutiko, ir padarysime viską, kad tai nepasikartotų. Esu įsitikinęs, kad su mūsų kompanijos jėga ir mūsų žmonių darbštumu įveiksime šią krizę“, - žada „Volkswagen Passenger Cars“ vadovas Herbertas Diessas.
Iš viso Tokijo šou pristatyti šimtai automobilių. Beje, japonų elektros ir vandenilio technologijos vis labiau domina Amerikos ir Europos automobilių gamintojus. O Kinija spaudžia japonus greičiau dalintis technologijomis, kad aplinką tausojančius automobilius imtų leisti vis daugiau gamintojų. Kinijai tai ypač aktualu, mat šalis kenčia dėl oro taršos.