Nors kalbas apie tai, kad mūsų dienos kaip ir Majų kalendoriaus suskaičiuotos, tokios naujienos kaip vieno iš legendinių mechaninių monstrų „Bigfoot“ virtimas elektromobiliu gali išmušti iš pusiausvyros ir didžiausią skeptiką.
Naujausio mechaninio giganto energijos šaltinis – 36 „Odyssey“ firmos akumuliatorių baterijos, o trauką keturiems ratams teikia 350 AG galios ir 1151 Nm sukimo momento elektros variklis. Nors šis monstras dabar kelia tokį pat triukšmą kaip ir tos elektrinės mašinėlės, kuriomis parkuose vėžinasi vaikai, vienas iš pristatymą stebėjusių žiūrovų komentavo, kad nors „monster truck“ renginiuose lankosi jau daugybę metų, išgirsti kaip po ratais girgžda traiškomi automobiliai jam pavyko pirmą kartą.
Greta elektrinės jėgainės 20-asis kompanijos istorijoje „Bigfoot“ modelis taip pat aprūpintas ZF satelitų konstrukcijos diferencialais, „ProFab“ transmisija ir 66 colių skersmens „Firestone“ padangomis apautais plieniniais 25 colių ratlankiais. Konstruojant šį monstrą vėl buvo grįžta prie „Ford“ dizaino kėbulo, nors nuo 2010 m. kompanija buvo trumpam perėjusi prie „Chevrolet“ modelių.