Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Aš norėčiau paklausti šito pono Grinbergo iš kur jis ištraukė tokius duomenis, "99,9% visų vairuojančių neturi supratimo..."? Tai čia praktiškai visi vairuojantys, išskyrus šitus kelis "akademikus", kaip jie patys save apibūdina, neturi jokio supratimo apie vairavimą. Tai jis ką, su visais iki vieno kartu vžinėjo ir stebėjo? Nu tikrai ne. Iš kur tokie duomenys?
KOL BUS MANANČIŲ, JOG AVARIJŲ GALIMA IŠVENGTI, ĮJUNGUS ŠVIESAS, ESANT GERAM MATOMUMUI, ARBA PRIVERTUS VISUS NUSIPIRKTI ŠVIESĄ ATSPINDINČIAS LIEMENES, KURIŲ 95 % VAIRUOTOJŲ NIEKADA NEPRIREIKS, AR PĖSČIUOSIUS APKARSČIUS ATŠVAITAIS ir teigiant, jog taip jie bus saugūs, net eidami viduriu kelio, TOL NIEKAS NEPASIKEIS – SKAIČIUOSIME LAVONUS IR SUŽEISTUOSIUS....
Pirmiausiai, reikia PAČIAM SAUGOTIS, o ne rūpintis, kad būtum „geriau matomas“. PĖSTYSIS TURI EITI KAIRIĄJA KELIO PUSE IR PASITRAUKTI Į ŠALIKELĘ PRIEŠAIS ATVAŽIUOJANTĮ AUTOMOBILĮ, o ne eiti važiuojamąja kelio dalimi.
ŠVIESOS DIENĄ, ESANT GERAM MATOMUMUI TIKRAI ĮVAIRIAI TRUKDO VISIEMS (NET IR TIEMS, KURIE MANO, KAD JIEMS PADEDA). Pvz., blogiau pastebimi STOP IR POSUKIŲ žibintai, todėl pavėluotai reaguojama ir padidėja atsitrenkimo į stabdantįjį pavojus. Ar ne todėl fiksuojama LABAI DAUG techninių avarijų, kai atsitrenkiama į stabdantįjį?
Dalies automobilių šviesos vos matomos. Ir ne dėl to, kad žibintai nešvarūs. Tuo gali visi įsitikinti.Tai - nuolatinio šviesų naudojimo pasekmė.
Veikiant aukštai temperatūrai, lėtai,bet atkakliai ardomas veidrodinis reflektoriaus paviršius.Po kelių metų nuolatinio švietimo, jis tampa nebe veidrodinis, o matinis.Naktį tokie žibintai blogai apšviečia kelią.Kliūtys, pėstieji,dviratininkai – net ir su atšvaitais - pastebimi pavėluotai,arba iš viso nematomi.Tokių automobilių vairuotojai ne savo noru tampa potencialiais avarijų kaltininkais, arba net žudikais.
Mano nuomone,už daugybės automobilių jau sugadintus žibintus turėtų atsakyti nuolatinio žibinimo iniciatoriai.
Nepadės jokie atšvaitai, kai juos pamatysi už kelių metrų. Tuo labiau, kai pėstieji įpratinami su jais jaustis SAUGŪS, net ir eidami kelio viduriu...
Kelias ar gatvė yra vairuotojo darbo vieta, kurioje darbo sąlygos turi būti gerinamos, o ne bloginamos. Žymiai maloniau vairuoti kai niekas nežibina tau į akis.
Austrijoje nuo 2008-01 (BŪTENT DĖL IŠAUGUSIO AVARINGUMO) šviesos nebejungiamos – avaringumas sumažėjo, nukentėjusių dviratininkų ir motociklininkų net 25 proc. mažiau.
Pavyzdžiu rodoma Skandinavija. Kad Skandinavijos akumuliatorių ir lempučių gamintojų lobistai dėjo didžiules pastangas dėl šviesų, seniai žinoma. Beje, kas važinėjo Skandinavijos keliais, supras, kad su Lietuva nė iš tolo negalima lyginti: kalvotos vietovės, dažni rūkai lomose, valstybių teritorijos tęsiasi iki užpoliarės, kur ir vasarą saulė vos pakilusi virš horizonto. Sutinku, kad šviesos ten turi prasmę.
Kad tie „BMW vairavimo akademijos“ vairuotojai sau itin ne kokia reklama daro vazinedami kaip chuliganai tiek greitkelyje tiek mieste.
Keleta kartu tako patirti, kaip butent sios firmos pasitikintys ereliai, besijausdami pranesni staiga islenda is salutinio i pagrindini kelia, taip priverdami staigiai stabdyti, ar greitkelyje tiesiog nardydami tarp eiliu ir akivaizdziu chuliganisku vairavimu sukeliantys pavoju ne tokiems patyrusiams vairuotojams.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų