Plataus vartojimo elektronikos prekių bei technologinių inovacijų lyderis „LG Electronics“ (LGE) paskelbė ilgalaikį verslo planą, leisiantį bendrovei sėkmingai dirbti esant dabartinei verslo aplinkai. LGE vadovas Yong Namas patvirtino, kad norėdama išlaikyti esamas pozicijas ir padidinti konkurencingumą, bendrovė nemažins, arba net padidins investicijas mokslinių tyrimų, prekybos, ženklodaros ir dizaino srityse.
„Kiekviena įmonė, ne vien tik LG, patyrė ekonomikos nuosmukį. Daugelio globalių kompanijų 2008 m. paskutinio ketvirčio nesėkminga veikla buvo signalas, įspėjantis kad reikės imtis ne tik anksčiau išbandytų, bet ir radikalių priemonių“, –teigė Y. Namas, 1997 m. Azijos finansų krizės metu sėkmingai vadovavęs bendrovei „LG Telecom“.
Nepaisant svyruojančios ekonominės situacijos, kompanija suintensyvins pastangas didinti savo rinkos dalį. Kad pasiektų šį tikslą, LG reorganizavo savo verslo portfelį ir sutelkė dėmesį į ilgalaikę plėtrą bei pelningumą užtikrinančias sritis. Partnerystė ir toliau bus pagrindinis rinkodaros elementas, siekiant kelti kompanijos prekės ženklo vertę. LG toliau investuos į perspektyvias sritis – saulės energijos panaudojimą, pramoninių oro kondicionierių gamybą, verslo verslui (B2B) sprendimus. Šiose srityse LG numato plėtrą bei pajamų didėjimą ir ekonominei situacijai pagerėjus.
2008 m. pabaigoje LG sukūrė specialią Darbo grupę krizei įveikti (Crisis War Room, CWR). Ši grupė padės penkiems LG verslo padaliniams, aštuonių regionų vadovams vykdyti priimtąjį radikalų verslo planą.
Vos per tris veiklos mėnesius CWR, sutelkusi visus gamybos, tiekimo, prekybos, pirkimų, žmogiškųjų išteklių ir finansų padalinius, identifikavo ir išplėtojo 11 pagrindinių veiklos krypčių. Verslo padaliniai gavo instrukcijas sukurti operatyvias darbo grupes, atsakingas už išlaidų sumažinimą.
Šiais metais LG siekia išlaidas sumažinti 3 mln. Pietų Korėjos vonų. Ši kompanijos iniciatyva, į kurią įsitraukia visi padaliniai ir 82 antrinės įmonės visame pasaulyje, paveiks tiek gamybos, tiek netiesiogines išlaidas.
LG taip pat siekia patobulinti tiekimo sistemą: žaliavų pirkimą, investicijas į ryšių priemones, finansines paslaugas ir naujų darbuotojų priėmimą. LG jau sumažino pagamintų prekių atsargas, padidino likvidumą, pagerino optimizuoto tiekimo rodiklius ir vieningą prekybos procesą. Šie veiksmai leido pagerinti kompanijos pinigų srautų rodiklius.