Naujųjų variklių degalų sąnaudos ir emisijos nudžiugins mėgstančius taupyti ir besirūpinančius aplinka. 125 AG variklio degalų sąnaudos 100 km vidutiniškai siekia vos 5,7 l, o CO2 emisijos vienam kilometrui – 149 g. Galingesnei versijai reikia 6,4 l/100 km degalų ir 167 g CO2/km. Visi trys varikliai komplektuojami su „Start/Stop“ sistema ir šešių pavarų greičių dėže. Dėl pažangios „Opel“ „BlueInjection SCR“ sistemos visi varikliai atitinka „Euro 6“ emisijų standartus.
Mėgstantiems ypatingą komfortą „Vivaro“ taip pat gali pasiūlyti platų vairuotojo darbą lengvinančių sistemų sąrašą. Pavyzdžiui, beraktę automobilio atrakinimo sistemą, planšetinio kompiuterio laikiklį ir pagerintą „IntelliLink“ pramoginę sistemą „Navi 50“. Automobilio interjero eleganciją paryškina antracito spalvos apmušalai „Connect Black“.
„Movano“ koziriai – vairuotojo pagalbos sistemos ir „Euro 6“ varikliai
„Movano Combi“ ir „Movano Bus“ taip pat bus komplektuojami su 2,3 l „BiTurbo“ dviejų skirtingų galių dyzeliniais varikliais. Dėl pažangios išmetamųjų dujų apdorojimo „BlueInjection“ technologijos, šie varikliai atitinka griežtus „Euro 6“ emisijų standartus.
Galingiausias „Movano Combi“ variklis pasižymi 125 kW/170 AG galia ir 380 Nm sukimo momentu. Lyginant su ankstesniu „Movano Combi“ varikliu, naujojo sukimo momentas didesnis 20 Nm, o galia – 7 AG. Degalų sąnaudos sumažėjo 0,1l/100 km. 145 AG išvystanti 2,3 l „BiTurbo“ versija pasižymi 360 Nm sukimo momentu bei mažesnėmis degalų sąnaudomis – 6,3 l/100 km.
„Opel“ pasirūpino sukurti du pažangius „BiTurbo“ variklius ir naujajam „Movano Bus“ modeliui. 163 AG pasižymintis 2,3 l „BiTurbo“ variklis pakeis dabartinį 150 AG motorą. Naujojo variklio sukimo momentas pagerėjo 9 proc. ir dabar siekia 380 Nm. 2016 m. modelio savininkai taip pat galės rinktis 107 kW/145 AG „BiTurbo“ variklį, siekiantį 360 Nm sukimo momentą.
Visi varikliai turės „Start/Stop“ sistemą, mechaninę šešių pavarų transmisiją, o vairuotojai galės pasirinkti taupųjį ECO režimą. Būsimieji automobilio šeimininkai taip pat gali tikėtis didesnį saugumą ir patogumą užtikrinančių technologijų. „High Beam Assist“ žibintų valdymo sistema, rūko žibintai, apie išvažiavimą iš eismo juostos perspėjanti „Lane Keep Assist“ sistema ir borto kompiuteris užtikrins patogią ir nerūpestingesnę kelionę.
Naujajam „Combo“ – naujas dyzelinis variklis ir mažesnės degalų sąnaudos
Pažangesni varikliai, mažesnės degalų sąnaudos ir emisijos – tokiais pasiekimais gali pasigirti naujasis „Opel Combo Tour“. „Euro 6“ standartus atitinkantys 1,6 l CDTI turbininiai varikliai, pasižymintys 70 kW/95 AG ir 88 kW/120 AG galia pakeis dabartinius 66 kW/90 AG ir 77 kW/105 AG variklius. Abu varikliai galės būti komplektuojami su „ecoFLEX“ technologija arba be jos bei turės „Start/Stop“ sistemą. Inžinieriams pavyko variklio galią padidinti 5 AG, o 96 AG versijai su „ecoFLEX“ sistema užtikrinti mažesnes degalų sąnaudas. Dabar jos siekia 4,7 l/100km (anksčiau – 5,0 l/100 km). CO2 emisijos lygios 124 g/km.
Galingesnės versijos su „ecoFlex“ technologija galia pakilo net 15 AG, degalų sąnaudos sumažėjo nuo 5,2 l iki 4,7 l/100 km, o CO2 emisijos – nuo 138 g iki 124 g/km. Be „Start/Stop“ sistemos, „ecoFlex“ technologijai priklauso naujas, pažangus generatorius su stabdžių energijos rekuperacijos sistema, reguliuojamas tepalo siurblys, tai pat naudojama mažesnio klampumo variklinė alyva, mažo pasipriešinimo riedėjimui pasižyminčios padangos ir pažangus aerodinaminių elementų komplektas. Visa tai padeda mažinti taršą.