Paieškose dalyvaujantis Prancūzijos laivas „keliose vietose“ aptiko fiuzeliažo nuolaužų, rašoma katastrofos tyrimą atliekančios Egipto institucijos išplatintame pranešime.
„EgyptAir“ lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės, sudužo Viduržemio jūroje gegužės 19 dieną pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.
Nuolaužas aptikęs tyrimų laivas „John Lethbridge“ atplaukė į Egiptą praėjusią savaitę vykdyti paieškų Viduržemio jūroje pasitelkus povandeninį robotą.
Nuolaužų aptikta tyrėjams pirmadienį įspėjus, kad akustinius signalus skleidžiančių orlaivio juodųjų dėžių akumuliatoriai iki mėnesio galo išsikraus. Tame rajone, kur, kaip manoma, sudužo „Airbus A320“, gylis siekia maždaug 3 000 metrų, o akumuliatorių, maitinančių skrydžio duomenų įrašymo įrenginius, energijos atsargų užtenka 4–5 savaitėms.
Tų įrenginių įrašyta informacija gali padėti tyrėjams nustatyti katastrofos priežastį. Tyrėjai sakė, jog dar nenustatė, dėl ko įvyko katastrofa. Kol kas neatmesta ir teroro atakos versija. Prancūzijos aviacijos saugos agentūra informavo, kad laineris siuntė automatinius signalus apie dūmus kabinoje, taip pat apie skrydžio kontrolės sistemos gedimą likus kelioms minutėms iki lėktuvo dingimo iš radarų ekranų.
Tyrėjams susiaurinti paieškų rajoną padėjo orlaivio avarinio radijo švyturio (EPIRB) signalas, kuris per palydovą buvo pasiųstas lėktuvui nukritus į Viduržemio jūrą.
Praėjusį mėnesį jūroje taip pat buvo aptikta 804-ojo reiso lėktuvo nuolaužų ir keleivių asmeninių daiktų, tačiau iki šiol nepavyko rasti nė vieno kūno.
Lėktuvas sudužo rajone tarp Graikijai priklausančios Kretos salos ir Egipto pakrantės, staiga dingęs iš radarų ekranų.