Taigi, kaip Subaru atsirado Edvino rankose? Rankose atsiradus vairuotojo pažymėjimui, atsirado ir Subaru. Vaikinas teigia, kad apie kitos markės automobilius net negalvojo ir nesvajojo. Edvino šeimoje buvo propaguojama tik viena markė - Subaru.
Pirmąją Subaru Impreza vaikinas gavo dovanų, kurią įteikė jo tėtis. Tai buvo 1999 metais pagamintas universalas su kukliu 1.6 litro benzininiu varikliu. Pradėjus domėtis automobilių tobulinimu, prasidėjo ir pirmieji eksperimentai. N1 bakelis, WRX ratai, spoileriai, slenksčiai ir kitos gėrybės.
Vieną dieną, Edvinas gavo netikėtą pasiūlymą - iškeisti savo kuklųjį universalą į JDM Impreza su 2 litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu. Kaip ir kiekvienas iš mūsų tokioje situacijoje, taip ir Edvinas ilgai negalvojo ir po kelių dienų automobilis stovėjo vaikino kieme.
„Automobilis deja turėjo labai daug trūkumų, kurių dėl didelių kuro sąnaudų(~20l/100km) ir ribotų finansų negalėjau niekaip išspręsti“, - pridūrė Edvinas.
Kad ir kaip būtų gaila, bet juodąjį JDM'ą pakeitė kita Impreza su 1.6 litro benzininiu varikliu. Tačiau ir šis egzempliorius pas Edviną užsibuvo tik vienerius metus, nes baltos spalvos Subaru buvo iškeistas į 2.2 Turbo Impreza.
„Tai buvo greičiausias mano turėtas automobilis. 240 AG ir 360 NM. Nors mašina suteikė daug malonumo, tačiau turėjo du labai didelius trūkumus - galinius „stakanus“(kurių galima sakyti nebebuvo).“
Tad Turbo Impreza buvo paskersta, o ją pakeitė USDM Imperza universalas su 2.2 litro benzininiu varikliu, kurią Edvinas ir pradėjo tobulinti.
Modifikacijų sąrašas :
BC Racing reguliuojamo aukščio amortizatoriai, Short Ram Intake'as, 3 colių cattless išmetimas, STI spoileris, JDM galiniai žibintai, GT slenksčiai, GT galinio bamperio lip'as, plastikiniai overfender'iai, plevele aptraukti priekiniai žibintai, MOMO vairas, tepalo slėgio ir temperatūros davikliai, BBS RS740 ratlankiai.
Ateities planai?
„Planų yra nemažai, tačiau prieš savaitę su automobiliu patekau į eismo įvykį, kurio kaltininkas buvo neblaivus asmuo ir dėl kurio kaltės automobilis šiuo metu VĖL sudaužytas. Tad, planas dabar yra sutaisyti priekį. Vėliau norėčiau pasikeisti ratus, priekinio bamperio lip'ą, variklį, nusipirkti naujus reguliuojamo aukščio amortizatorius ir dar daug visko.“
Svajonių automobilis? Turbūt daugelis jau žino apie kokį automobilį svajoja Edvinas.
„Savo svajonė jau turiu. Kaip ir kiekvienas Subaru markės fanas, norėčiau turėti STI22B“.
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected]