„Edo Competition“ vardu pažymėti modeliai nuo kitų išsiskiria kitokia kėbulo apdaila, didesnio skersmens ratlankiais ar nauja išmetimo sistema, tačiau šis „Ferrari“ nuo kitų „Edo Competition“ projektų skiriasi tuo, jog jam buvo atlikta žymiai daugiau pakeitimų nei įprastą. Tiesą sakant, „575 GTS“ su standartiniu „Ferrari 550“ turi labai mažai ką bendro.
„Ferrari 575 GTS“ buvo sukurta „550 Barchetta“ pagrindu. Kadangi pastarasis modelis neatitiko daugelio lūkesčių „Edo Competition“ specialistai nusprendė ištaisyti šią klaidą. Jie į savo dirbtuves atsivežė standartinį „550 Barchetta“, išsuko kiekvieną varžtelį, nuėmė kiekvieną detalę ir sugrįžo prie braižymo lentos.
„575 GTS“ nuo „550 Barchetta“ skiriasi tuo, jog turi atnaujinto „575 Maranello“ modelio variklį, pavarų dėžę, pakabos komponentus. Galima sakyti, jog tai buvo pilnavertė „550 Barchetta“ pamaina.
„575 GTS“ gavo „575 Maranello“ stabdžių diskus, galingesnį variklį, prie kelio dangos prisitaikančius amortizatorius, efektyviau veikiančią pavarų dėžę. Galinius varančiuosius „575 GTS“ ratus suko 5.7 litro, 12 cilindrų benzininis motoras, kurio pajėgumas siekė 515 arklio galių ir 588 Nm.
„575 Maranello“ su šiuo varikliu iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug 4 sekundes. Tuo tarpu „Edo Competition“ meistrų suprojektuotas automobilis tą pačią užduotį padarydavo per 4.6 sekundės.