Kone didžiausias „eAxle“ privalumas yra tas, jog elektros pavaros technologija įrengta korpuse su gana trumpais kabeliais, kurie jungia elektros motorą, transmisiją ir valdymo bloką. Tokiu būdu inžinieriams pavyko sutaupyti labai daug svorio: 150 kW galios elektrinė pavara sveria maždaug perpus mažiau (90 kilogramų) nei tokio paties galingumo benzininis variklis su automatine pavarų dėže, ir yra dvigubai efektyvesnis – efektyvumo koeficientas siekia net 94 procentus. Galiausiai, vienas bendras komponentas pareikalaus mažiau laiko ir investicijų norint automobilių gamintojams pritaikyti jį savo reikmėms.
Itin svarbu paminėti, jog ateityje „E-Axis“ vardu pavadintas komponentas turėtų tapti dar efektyvesnis ir lengvesnis, mat „Bosch“ planuoja pradėti naudoti puslaidininkius, kurių pagrindas yra silicio karbidas. Jie geriau praleidžia srovę ir turi pasižymi didesniu efektyvumu.
Ir pabaigai – taikant šią technologiją, elektromobilių nuvažiuojamas atstumas turėtų padidėti iki maždaug šešių procentų, žinoma, priklausomai nuo automobilio. Alternatyvus scenarijus – sumažinti baterijų talpą ir tuo pačiu išlaikant tokį patį nuvažiuojamą atstumą, ir sumažinant automobilio kainą. Vieni privalumai.
Didžiausi automobiliams skirtų komponentų gamintojai jau kurį laiką skiria didžiules investicijas į naujos kartos automobilių agregatų kūrimą. Jeigu anksčiau buvo koncentruojamasi į automobilius, kurie turi vidaus degimo variklius, tai dabar didžiausias dėmesys skiriamas elektra varomoms transporto priemonėms.
Vienas didžiausių automobiliams skirtų komponentų gamintojų – „Bosch“, oficialiai pristatė naują elektros pavaros komponentą, kuris buvo pakrikštytas „eAxle“ vardu.
Tad kodėl jis toks svarbus ir kodėl jis atkreipė mūsų dėmesį? „Bosch“ inžinieriai, regis, nusprendė elektros motorą, transmisiją ir elektrinę dalį sujungti į vieną komponentą, bet tai dar ne viskas.
„eAxle“ buvo sukurtas tam, jog galėtų patenkinti elektrinių arba hibridinių automobilių kūrėjų poreikius. Priklausomai nuo jų, šios elektros pavaros pajėgumas gali svyruoti nuo 50 iki 300 kW (nuo 1000 iki 6000 Nm) ir jis gali būti pritaikomas įvairiausio tipo automobiliams: nuo kompaktiškų hečbekų, sportiškų kupė iki gigantiškų SUV ar furgonų. Be to, ši elektros pavara gali būti naudojama skirtingas komponuotes turinčiuose automobiliuose: su priekinių, galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Didžiausi automobiliams skirtų komponentų gamintojai jau kurį laiką skiria didžiules investicijas į naujos kartos automobilių agregatų kūrimą. Jeigu anksčiau buvo koncentruojamasi į automobilius, kurie turi vidaus degimo variklius, tai dabar didžiausias dėmesys skiriamas elektra varomoms transporto priemonėms.
Vienas didžiausių automobiliams skirtų komponentų gamintojų – „Bosch“, oficialiai pristatė naują elektros pavaros komponentą, kuris buvo pakrikštytas „eAxle“ vardu.
Tad kodėl jis toks svarbus ir kodėl jis atkreipė mūsų dėmesį? „Bosch“ inžinieriai, regis, nusprendė elektros motorą, transmisiją ir elektrinę dalį sujungti į vieną komponentą, bet tai dar ne viskas.
„eAxle“ buvo sukurtas tam, jog galėtų patenkinti elektrinių arba hibridinių automobilių kūrėjų poreikius. Priklausomai nuo jų, šios elektros pavaros pajėgumas gali svyruoti nuo 50 iki 300 kW (nuo 1000 iki 6000 Nm) ir jis gali būti pritaikomas įvairiausio tipo automobiliams: nuo kompaktiškų hečbekų, sportiškų kupė iki gigantiškų SUV ar furgonų. Be to, ši elektros pavara gali būti naudojama skirtingas komponuotes turinčiuose automobiliuose: su priekinių, galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara.