• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rodos neįmanoma įsivaizduoti drifto be galingų variklių riaumojimo, slystančių padangų cypimo bei svylančios gumos kvapo. Tačiau pasaulyje sparčiai populiarėjanti “Easy Drift” sistema ketina sukelti tikrą drifto revoliuciją. Nuo šiol norint driftinti, nebūtinos 300 AG ar naujos padangos – drifto automobiliu galima paversti kiekvieną transporto priemonę.

Rodos neįmanoma įsivaizduoti drifto be galingų variklių riaumojimo, slystančių padangų cypimo bei svylančios gumos kvapo. Tačiau pasaulyje sparčiai populiarėjanti “Easy Drift” sistema ketina sukelti tikrą drifto revoliuciją. Nuo šiol norint driftinti, nebūtinos 300 AG ar naujos padangos – drifto automobiliu galima paversti kiekvieną transporto priemonę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Netrukus šią naująją drifto sistemą galės išbandyti kiekvienas lietuvis. Tad kviečiame daugiau sužinoti apie patentuotą drifto technologiją bei susipažinti su šios novatoriškos sistemos kūrėju, prancūzu Alexandre Hayot, bei jo ambicingais planais.

REKLAMA

Apie “Easy Drift” kūrėją


Naujosios drifto sistemos kūrėjas – prancūzas Alexandre Hayot (38 m.), gimęs Karibuose, Gvadelupos saloje. Daugybę metų jis buvo profesionalus ralio lenktynininkas, tačiau 2004 m., patekęs į siaubingą avariją, šeimai ir draugams pažadėjo nustoti ekstremaliai sportuoti.

REKLAMA
REKLAMA

Vis tik noras pajusti vairavimo ekstremalumą buvo toks stiprus, kad A. Hayot pradėjo ieškoti būdų, kaip galima lenktyniauti nepavojingai: saugiu greičiu ir mažame plote. Jam kilo mintis sukurti tokią technologiją, kuri, uždėta ant padangų, priverstų automobilį slysti net važiuojant nedideliu greičiu. Taip prancūzas pradėjo eksperimentuoti. Valandų valandos nepraėjo veltui – 2013 m. A. Hayot užpatentavo “Easy Drift” technologiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

IMG_0355


“Išgirdę pavadinimą “Easy Drift” daugelis neteisingai pagalvoja, kad tai – lengvai išmokstamas driftas. Pavadinimas reiškia, kad kiekvienas gali driftinti: nereikia galingo automobilio, nereikia didelės aikštelės ar atsarginių padangų komplekto. Drifto bolidu gali tapti Jūsų turimas automobilis”, – kalba “Easy Drift” sumanytojas A. Hayot.

REKLAMA

„Easy Drift” technologija


Tai ratų gaubtai – žiedai, dedami ant transporto priemonės padangų. Jie pagaminti remiantis aukščiausiomis technologijomis iš medžiagos, kuri taip pat naudojama kosminių raketų gamyboje.


Automobilis, ant kurio padangų sumontuojama “Easy Drift” sistema, labai lengvai slysta, nesvarbu, kokia kelio danga važiuoja. Net ir važiuojant nedideliu greičiu, susidaro įspūdis, jog važiuotum itin slidžiu ledu su vasarinėmis padangomis.

REKLAMA

 

IMG_0532


Naujoji sistema parduodama Prancūzijoje, Airijoje, JAV, Kinijoje, Austrijoje, Dubajuje, JAE, Ispanijoje, Čekijoje ir Beniliukso šalyse. Netrukus išbandyti naująjį driftą bus galima ir Lietuvoje – tokią galimybę suteiks įspūdžio dovanų parduotuvė LaisvalaikioDovanos.lt, pradėsianti platinti naujosios pramogos dovanų kuponus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Per 5 minutes išmokau valdyti šonu slystanti automobilį, pojūčiai nepakartojami ir labai užkrečiantys. Mokymuisi ribų nėra ir norisi šlifuoti įgūdžius visą dieną, o su “Easy Drift” panašu, kad tai tampa ir įmanoma, ir prieinama kiekvienam vairuotojui. Tai revoliucija, kuri dar labiau išpopuliarins driftą, paruoš mūsų vairuotojus ekstremalioms sąlygoms, nes tai labai panašu į slydimą posūkyje ant ledo su vasarinėmis padangomis. Matau didelį potencialą Lietuvoje”, - savo įspūdžiais išbandžius “Easy Drift” sistemą dalinasi LaisvalaikioDovanos.lt įkūrėjas Linas Čeikus.

REKLAMA

„Easy Drift” sistemos pranašumai


Standartiniame drifte būtinų elementų – didelio greičio, galingo variklio, staigių vairo sukinėjimų, rankinio stabdžio – “Easy Drift” sistemoje nereikia. Čia naudojami ratų žiedai užtikrina žemą padangų sukibimą su kelio danga, tad automobiis be jokių papildomų veiksmų slysta pats, o vairuotojui reikia itin atsargiai spausti akceleratoriaus, stabdžio pedalus bei sukti vairą.

REKLAMA

Ko gero niekas standartinio drifto nesieja su ekologija. O įsivaizduokite elektrinio automobilio driftą – su “Easy Drift” tai įmanoma.


“Easy Drift” sistema praverčia tobulinant savo vairavimo įgūdžius. Galima pasirinkti, kuriems ratams suteikti mažo sukibimo efektą.



IMG_0649


Kiti sistemos privalumai: nekenkia automobiliui, nekelia triukšmo, nedaro neigiamo poveikio nei kelio dangai (nelieka gumos žymių), nei padangoms. Driftinti galima net ir santykinai mažose aikštelėse. Automobilis slysta net važiuojant nedideliu greičiu – 20 km/val., ir mažuose posūkiuose nenaudojant rankinio stabdžio. Driftas gali būti saugus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

“Easy Drift” žiedus galima montuoti ant įvairaus dydžio padangų. Naudojant šią naująją sistemą, driftinti galima su visais automobiliais: priekiniais, galiniais ar visais ratais varoma pavara. Vis tik įdomiausia driftinti su priekiniais ratais varomais automobiliais, ant kurio galinių ratų sumontuota “Easy Drift” sistema.

REKLAMA

“Easy Drift” sistemos panaudojimo galimybės ir ateities planai


Naująją drifto sistemą pasaulyje jau naudoja ne tik vairavimo mokyklos, mokydamos vairuotojus nepasimesti stresinėse situacijose, bei drifto mokyklos, siūlydamos ekstremalias pramogas. Ši sistema jau naudojama ir lenktynėse.


“Easy Drift” praverčia automobilių kūrimo pramonėje bei naujų automobilių pristatymo renginiuose. Savo treniruotėse ją naudoja policininkai bei ugniagesiai. Taip pat novatoriška sistema praverčia kino pramonėje, atliekant įvairius kaskadininkų triukus.

REKLAMA

 

IMG_0666


Jau sukurti “Easy Drift” žiedai ne tik automobiliams, bet ir kartingams, sunkvežimiams. Tad naujosios technologijos panaudojimo galimybės plečiasi.


Novatoriškos sistemos kūrėjas siekia, kad “Easy Drift” pamokos būtų privalomos laikant vairavimo egzaminus. Taip pat Alexandre Hayot planuoja organizuoti greičiausią driftą (greitis – daugiau nei 220 km/val.).

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų