Iš pirmo žvilgsnio šis klasikinis „BMW“ atrodo lyg puikiai restauruotas egzempliorius. Elegantiškas, sportiškas „BMW“ visame gražume. Tačiau pažvelgus į smulkesnes detales, automobilis nejučiomis pradeda jums demonstruoti užuominas, kurios nustebintų kiekvieną. Žiūrint į žemesnį, platesnį ir tvirtesnę stovėseną turintį egzempliorių, jūsų pasamonė nejučiomis pradeda uždavinėti klausimus.
Pirmasis į galvą šaunantis klausimas - Kodėl buvo praplatintas kėbulas? „MKO“ projekto kūrėjas Michaelas jums iškart atsakys, kad kėbulas buvo praplatintas norint sumontuoti „E39 M5“ variklį, sutrumpintą dugną ir važiuoklę.
Vis dėlto „MKO“ dirbtuvių auksarankis iškart priduria, kad tai nėra pirmasis bandymas sumontuoti „M5“ variklius į klasikinius „BMW“ modelius. Iki šiol lengviausiai suporuoti galima „E9“ ir „E34 M5“, tačiau norint į klasiką tapusį automobilį įmontuoti didesnę „E39“ širdį - teks įdėti šiek tiek daugiau darbo.
Šio projekto autorius Michaelas teigia, kad projektui buvo panaudoti trys automobiliai : du „E9 CS“ kupė ir vienas „E39 M5“. Kadangi vyras norėjo, kad automobilis atrodytų kaip naujas, jis išleido beveik 8000 eurų įvairioms kėbulo detalėmis. Viena lempa kainavo 400, o priekinis bamperis net 1000 eurų.
Tuo tarpu Michaelio dirbtuvėse plušantys vyrukai išardė „M5“ ir šiek tiek sutrumpino kelis galingo sedano komponentus. Automobili dugnas, kardaninis velenas ir išmetimo sistema sutrumpėjo 210 milimetrų.
Sekantis darbas - pritaikyti „M5“ platformą senoliui. Palyginus su senuoju „CS“, ketverių durų sedanas yra 60 milimetrų platesnis ir turi maždaug 100 milimetrų platesnę provėžą.
Laikas sudėti pačias svarbiausias detales : pavarų dėžę, variklį, elektrinę dalį, interjerą. Sudėti visas šias detales prireikė maždaug septynių mėnesių. Tai daug ar mažai? Spręsti jums.
Kadangi „E39“ donoro variklis buvo leisgyvis, teko V formos agregatą išvežti į sanatoriją iš kurios grįžo kaip naujas. Standartinė „M5“ važiuoklė buvo pakeista „KW“ specialistų pagamintais komponentais.
Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle:
https://mano.automanas.lt/