Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Virginijus Pilipas - Boeing737 Igulos v
Virginijus Pilipas - Boeing737 Igulos v

Vertindami" FLY LAL" vadovybes pastangas isgyventi FLY LAL pilotai yra sutike 24-30% sumazinti savo atlyginimus sunkiu periodu.

I visas Lietuvos aviacijos bizniio sritis investavusiems akcininkams pavyko protingai ir taupiai organizuoti veikla. Per trejus metus jie tapo aviacijos ekspertais.
(Be jokios abejones, privatus biznis yra vedamas nepalyginamai protingiau)

Labiausiai tai pasakytina apie skraidancia "FLY LAL group" dali - "FLY LAL".
Deja, siais laikais tai yra maziausiai dekinga aviacijos veiklos sritis.
To priezastis - milziniska konkurencija atsiradusi ivykus Europos aviacijos rinkos liberalizacijai, kurios pradzia sutapo su Lietuvos istojimu i ES.
Bilietu kainos krito del pridygusiu daugybes aviakompaniju is kuriu 90% jau bankrutavo.
Be to kelis kartus isauge kuro kainos paliko sansa isgyventi tik 5-10ciai stambiausiu.

"FLY LAL" vadovai yra atrinke jauna darbscia menedzeriu grupe, inikusia i skraidymo veikla, ismanancia visus siuolaikinio biznio aspektus ir istyrusia galimus sprendimo budus.
Todel ju pasiulymai yriausybei turi buti nagrinejami kaip tikri.

Tai gal air baltic ne is pirsto lauze apie artejanti fly lal bankrota????
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų