• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ateities automobilis su praeityje sukurtų ratuočių dizaino elementais – taip būtų galima apibūdinti naująjį „Peugeot“ kompanijos projektą – „e-Legend“, kuris bus pristatytas netrukus prasidėsiančioje Paryžiaus automobilių parodoje.

Dvejus metus kurtas koncepcinis automobilis yra skirtas tinkamai pagerbti legenda tapusį „Peugeot“ modelį – „Peugeot 504“ kupė, kuris pirmą kartą buvo pristatytas prieš 50 metų.

Ateities automobilis su praeityje sukurtų ratuočių dizaino elementais – taip būtų galima apibūdinti naująjį „Peugeot“ kompanijos projektą – „e-Legend“, kuris bus pristatytas netrukus prasidėsiančioje Paryžiaus automobilių parodoje.

Dvejus metus kurtas koncepcinis automobilis yra skirtas tinkamai pagerbti legenda tapusį „Peugeot“ modelį – „Peugeot 504“ kupė, kuris pirmą kartą buvo pristatytas prieš 50 metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Peugeot“ vykdomojo direktoriaus Jean-Philippe Imparato teigimu, „e-Legend“ nėra vien tik techninis manifestas. „Tai „Peugeot“ optimizmo ir nekantriai laukiamos ateities vizija, kurioje dominuoja elektromobiliai ir autonominiai automobiliai.
Pasak Jean-Philippe Imparato, daugelis mano, jog ateityje automobiliai taps nuobodūs, blankūs – išmanūs prietaisai, kurie nekels absoliučiai jokių emocijų. „Peugeot“ vykdomojo direktoriaus nuomone, naujoji koncepcija buvo sukurta tam, jog visuomenė galėtų pamatyti ir suprasti, jog ateityje pasirodysiančius „Peugeot“ automobilius bus galima pirkti vadovaujantis ne tik logika ir šaltu protu, bet ir emocijomis.

REKLAMA

Peugeot e-Legend (26)


„Peugeot e-Legend“ turi keturis vairavimo režimus. Du iš jų yra savarankiško vairavimo režimai. Soft režimo prioritetas yra keleivių patogumas, jame veikiančių skaitmeninių ekranų ir pateikiamos informacijos kiekis sumažintas iki minimumo. Sharp režimas suteikia tikslią ir dinamišką važiavimo patirtį ir daugiausiai išmanios veiklos galimybių (socialiniai tinklai, kalendorius ir kt.).

REKLAMA
REKLAMA

Peugeot e-Legend (1)


Savarankiško vairavimo režime automobilio vairas pastumiamas po garso sistema, kad visiškai matytųsi 49 colių ekranas. Priekinių sėdynių atlošai nuleidžiami žemyn ir ištraukiami porankiai, taip suformuojamas didelis paviršius daiktams pasidėti, ant jo be laidų galima įkrauti išmaniuosius telefonus. Visi keleiviai gali atsipalaiduoti, pavyzdžiui, žaisti vaizdo žaidimus ir žiūrėti filmus įgaubtame centriniame ekrane arba kiekviename saulės skydelyje įmontuotame ekrane. Automobiliui komandas galima duoti ir per centrinę konsolę, kuri yra integruota į vairuotojo sėdynę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot e-Legend (33)


„Peugeot“, bendradarbiaudama su pirmaujančia dirbtinio intelekto technologijų bendrove „SoundHound Inc“, sukūrė balsu valdomą vairuotojo pagalbos sistemą savarankiško vairavimo režimams. Net 17 kalbų bendraujanti dirbtinio intelekto technologija leidžia vairuotojui keisti važiavimo stilių, klausytis mėgstamos muzikos ir net atidaryti arba uždaryti elektra valdomas transporto priemonės duris. Šią sistemos versiją planuojama per dvejus metus įdiegti į „Peugeot“ gaminamus modelius.
„Peugeot e-Legend“ yra savotiška „504 Coupé“ stiliaus interpretacija: lengvas, sportiškas siluetas. Automobilio ilgis – 4650 mm, plotis 1930 mm, o aukštis 1370 mm.
„Peugeot e-Legend“ buvo aprūpintas 100 kWh galingumo akumuliatoriais ir elektriniu varikliu, kurio sukimo momentas siekia 800 Nm, o išvystoma galia – 340 kilovatų.
„e-Legend“ yra varomas ne priekiniais ar galiniais, o visais keturiais ratais. Būtent keturių varančiųjų ratų pavaros dėka automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 4 sekundes ir pasiekia 220 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA

Peugeot e-Legend (19)


Gamintojo teigimu, automobilis su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų.
Norint įkrauti išsikrovusius akumuliatorius, vairuotojui užtektų pasinaudoti greitojo įkrovimo stotele, kuri vos per 25 minutes akumuliatorius įkrautų iki ribos, kuri vėliau leistų nuvažiuoti 500 kilometrų distanciją.
Įspūdingai atrodančios koncepcijos kūrėjai neturi planų pradėti serijinės „e-Legend“ gamybos. Vis dėlto, tam tikri dizaino elementai ar sprendimai anksčiau ar vėliau pateks į masinės gamybos modelius.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų