Tad kurie automobiliai jį nustebino? Pradžiugino? Ar netgi – įsiutino? „The Grand Tour“ laidos vedėjas šį kartą daugiausiai komplimentų skyrė „Alfaholics“ dirbtuvėse suprojektuotai ir modifikuotai „Alfa Romeo Giulia“ kupė – „Alfaholics GTA-R 290“.
Tai – neeilinis automobilis. Tai „Alfaholics“ dirbtuvėse restauruotas, o vėliau ir patobulintas „Alfa Romeo“ modelis, kuriame rasime keturių cilindrų, 240 arklio galių išvystantį motorą, mechaninę pavarų dėžę bei riboto praslydimo diferencialą.
„Aš tiesiog... jį dievinu.“, – savo apžvalgoje rašo Džeremis Klarksonas.
Į geriausiųjų automobilių sąrašą taip pat pateko „Mini John Cooper Works GP“ hečbekas, „Bentley Flying Spur“ sedanas, išskirtinis ir vienetinis „Eagle Lightweight GT“ bei kasdieniška „Ford Puma“.
„Tai galėjo būti dar vienas šaldytuvas su ratais, kuris neišsiskirtų iš kitų, tačiau jis visiškai kitoks. Aš nejuokauju. Šis automobilis į geriausiųjų penketuką pateko dėl to, nes vairuojant jį atrodo, jog prie šio ratučio kūrimo prisidėjo žmogus, kuris gyvena neužsidaręs tarp keturių sienų ir gyvena ne virtualioje realybėje. O ir automobilį kūrę inžinieriai, regis, mėgsta ne tik automobilius kurti, bet ir juos vairuoti“, – patekimo į penketuką priežastį įvardija žurnalistas.
2020-aisiais brito palankumo sulaukė ir kiti, ne ką mažiau prastesni automobiliai. Pavyzdžiui, „McLaren GT“, „Mercedes-Benz GLE 63“, „Land Rover Defender“ bei „Renault Clio“.
Jeigu anksčiau išvardinti automobiliai Džeremį Klarksoną pradžiugino, britas taip pat įvardijo automobilius, kurie jį nuvylė.
Vienas iš jų – „Aston Martin DBX“ visureigis: „Man nepatinka, jog pavaras turiu perjunginėti mygtukais, o važiuojant greitkeliu, automobilis, tiesiogine žodžio prasme, siūbuoja“.
Nemažai kritikos sulaukė sportiška „BMW M8 Competition“ versija. Džeremis Klarksonas sakė, jog „M8 Competition“ yra per sunkus, per galingas, o vairo ir stabdžių sistemų darbas nekelia pasitikėjimo.
„Įsivaizduokite baleriną, kuri į darbą atėjo dėvėdama guminius batus“, – „BMW M8 Competition“ apibūdina britas.
„Aš noriu nusižudyti“ – frazė, kurią Džeremis Klarksonas panaudojo siekdamas apžvelgti „Kia XCeed“ hečbeką, o tiksliau – padidinto pravažumo hečbeką.
„Vairuodamas šį automobilį pasijutau, lyg būčiau sugrįžęs į 1980-uosius“, – apibendrino britas.