Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Užpernai mano VW šarhanas prasmuko nekankintas, o ką reikės daryt šią žiemą jei bus didelis šaltis, tokią daržinę apšildyt, kad tepalo temperatūta pakiltų iki 80 C reikia mint nesustojant. Regitroje tai reikės stovėt eilėje !!!
Tokių atvejų gerokai daugiau... Mano uošvio mašiniuks irgi po kelių dienų užsilenkė, po to kai praėjo TA. Ir kas iš to, praėjo užsilenkė. Dabar susitvarkė, ir jo dūmingumas , net iš akies, matau, viršija leistiną....
Pries varydami TA, pasidarykit, kad neiseitu maks apsuku pakelti. Juk pilna ivairiu budu, i servisiuka nuvarykit, pasakykit, kad daugiau 3,5 tuks apsuku neiseitu pakelti. Ten greit sutvarkys. O tech apziuroje neirodys, kad kazkas negerai varikliui, kad 5000 nepasiekia, variklis liks tvarkingas.
@а
Teks patarimo klausyt :)
manau automobilyje parašyta: "Automobilių su "turbocharger" apsukų negalima staigiai užkelt. Prieš ir po didelių apsukų būtina duot padirbt 1 minutę".
Tai kaži ar jie bent tą žino?
Tai kaži ar jie bent tą žino?
kita syki pirksiu , nors 20 metu to nedariau....
Draudimas turi is tuvlitos isieskoti pinigus remontui
čia Lietuva, čia lietūs lyja - čia viskas įmanoma ir teisybę vargiai surasi...
Yra labai paprastas budas priversti prisiimti atsakomybe uz sugadinta auto, tiesiog tu ja atiduodi apziurai ir pasiemi tokia pacia kaip ir buvo, jei variklis uzlinko, tiesiog techniskai tegu irodo, kad tai ne ju kalte, irodymai paprasti, ar yra matuojama variklio sukia? Ne. na tai tada jau tai yra operatoriaus klaida ir firmos atsakomybe nuo ko jie turetu drausti, noredami isvengti finansiniu nuostoliu. Elementaru. Bet nelegva irodyti , nes su musu institucijomis ir biurokratija, gali galva prasiskelt kol pasieksi savo tikslo.
to Marijus tamsta matau nesupranti kad tavo autosporto vieta yra spec. autodromuose, o ne gatvėse. O tokie "autosporto" mylėtojai prisižiūrėję filmų ir įsidėję į savo mašinytes turbinas ir NOS sistemas kaip tik ir keliate pavojų aplinkiniams.
Normalaus vairuotojo variklis per visą eksploataciją nepasiekia raudonos tachometro ribos, nes keliuose sveiko proto žmonės taip nelaksto ir negazuoja, kad motoras 7 min. redlainą atlaikytų. O tie kurie visą gyvenimą važinėja švelniai ir su automatine pavarų dėže negazuoja virš 3500 apsukų, atvažiuoja į Regitrą, o ten jam užgazuoja iki 5500 tai ir užsiketra ten variklyje koks EGR, ar turbinos vožtuvas. Tai kam to reikia ???
Normalaus vairuotojo variklis per visą eksploataciją nepasiekia raudonos tachometro ribos, nes keliuose sveiko proto žmonės taip nelaksto ir negazuoja, kad motoras 7 min. redlainą atlaikytų. O tie kurie visą gyvenimą važinėja švelniai ir su automatine pavarų dėže negazuoja virš 3500 apsukų, atvažiuoja į Regitrą, o ten jam užgazuoja iki 5500 tai ir užsiketra ten variklyje koks EGR, ar turbinos vožtuvas. Tai kam to reikia ???
Pagailėjo 50 Lt. dabar teks remontuoti
REKLAMA
REKLAMA
Dyzeliniai varikliai sprogsta per techninę apžiūrą