• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienis, „Aurum 1006 km“ lenktynių išvakarės. Diena, skirta treniruotėms ir kvalifikacijai. Vis tik „Dynami:t Energy“ praleisti daug laiko trasoje nebuvo lemta: komanda per dieną sugebėjo pakeisti tris pavarų dėžes ir perrinkti beveik visą automobilį.
Dar vakar, ketvirtadienį juodai geltoną „BMW M3“ automobilį užklupo pavarų dėžės problemos. Pavaras lenktynininkams Mantui Matukaičiui, Aistei Antanaitytei-Matukaitei, Danui Azikejevui ir Aurimui Mištautui teko grūsti jėga. Ir kuo toliau – tuo daugiau tos jėgos reikėjo. Natūralu, kad pirma į galvą šovusi mintis – streikuoja pavarų dėžė.
„Dynami:t Enery“ pasimokę iš ankstesnių metų bėdų su savimi į lenktynes vežasi antrą automobilį. Meistrai per naktį sukeitė dėžes. Tačiau šiandien treniruočių metu problema pasikartojo. Ji stiprėjo iki tol, kol pavarų svirtis tiesiog užstrigo vietoje. Į Palangą buvo atgabenta dar viena greičių dėžė.
„Pakeitėme dvi pavarų dėžes, o problema kartojosi. Jos naujos, geros, pačios neturėtų lūžti. Kažkas jas laužo. Turėjome pagalbos iš šalies, daug galvų vis tik rado problemą – tai modifikuotas išminamasis guolis. Įdėjome standartinį, problema susitvarkė“, - kalbėjo Mantas Matukaitis.
Vis tik komandos nuotykiai tuo neapsiribojo. Meistrai juokauja, kad per porą dienų Palangoje jie iš naujo sukonstravo šį „BMW M3“ automobilį, mat perrinko beveik visus mazgus. Teko keisti alkūninio veleno skriemulį, sankabą, stabdžius, reduktoriaus dangtelį, perprogramuoti variklio kompiuterį, ilgai užtruko su važiuoklės reguliavimu.

Penktadienis, „Aurum 1006 km“ lenktynių išvakarės. Diena, skirta treniruotėms ir kvalifikacijai. Vis tik „Dynami:t Energy“ praleisti daug laiko trasoje nebuvo lemta: komanda per dieną sugebėjo pakeisti tris pavarų dėžes ir perrinkti beveik visą automobilį.
Dar vakar, ketvirtadienį juodai geltoną „BMW M3“ automobilį užklupo pavarų dėžės problemos. Pavaras lenktynininkams Mantui Matukaičiui, Aistei Antanaitytei-Matukaitei, Danui Azikejevui ir Aurimui Mištautui teko grūsti jėga. Ir kuo toliau – tuo daugiau tos jėgos reikėjo. Natūralu, kad pirma į galvą šovusi mintis – streikuoja pavarų dėžė.
„Dynami:t Enery“ pasimokę iš ankstesnių metų bėdų su savimi į lenktynes vežasi antrą automobilį. Meistrai per naktį sukeitė dėžes. Tačiau šiandien treniruočių metu problema pasikartojo. Ji stiprėjo iki tol, kol pavarų svirtis tiesiog užstrigo vietoje. Į Palangą buvo atgabenta dar viena greičių dėžė.
„Pakeitėme dvi pavarų dėžes, o problema kartojosi. Jos naujos, geros, pačios neturėtų lūžti. Kažkas jas laužo. Turėjome pagalbos iš šalies, daug galvų vis tik rado problemą – tai modifikuotas išminamasis guolis. Įdėjome standartinį, problema susitvarkė“, - kalbėjo Mantas Matukaitis.
Vis tik komandos nuotykiai tuo neapsiribojo. Meistrai juokauja, kad per porą dienų Palangoje jie iš naujo sukonstravo šį „BMW M3“ automobilį, mat perrinko beveik visus mazgus. Teko keisti alkūninio veleno skriemulį, sankabą, stabdžius, reduktoriaus dangtelį, perprogramuoti variklio kompiuterį, ilgai užtruko su važiuoklės reguliavimu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Komandos nuotrauka (1)


Nespėjo pasitreniruoti
„Per šias dvi dienas iki lenktynių mes tiek eksperimentavome, kad galėtumėme drąsiai varžytis eksperimentinių automobilių X1 klasėje“, - juokavo Mantas Matukaitis.
Dėl šių eksperimentų ir remontų labiausiai nukentėjo „Dynami:t Energy“ komandoje važiuosiantis šių lenktynių naujokas Danas Azikejevas. Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate šis sportininkas važiuoja panašiu BMW automobiliu, bet prie naujų agregatų vis vien reikia priprasti. O Palangos trasą jis matė pirmą kartą.
„Dėl automobilio gedimų trasoje teko važiuoti labai mažai, tad treniruočių nepakako. Gerai, kad trasa techniškai nėra labai sudėtinga, ji neturi itin sudėtingų vietų, tad visi taškai, kur reikia stabdytis, kur reikia sukti yra pakankamai gerai nuspėjami“, - sakė Danas Azikejevas.

REKLAMA

Komandos nuotrauka (14)


Spėjo į kvalifikaciją
Visą dieną prie automobilio besikrapštę mechanikai galiausiai spėjo automobilį išvaryti iš garažo prieš pat kvalifikaciją. Kelis ratus pravažiavęs Mantas Matukaitis parodė ketvirtą geriausią laiką A3000 klasėje ir vairą perleido rytoj startuosiančiam Aurimui Mištautui, kad šis apsiprastų su naujai sureguliuotu automobiliu.
„Kvalifikacija mums buvo dar viena treniruotė. Važiavome ne visai koviniu režimu, bet rezultatas geras. Mums svarbiausia buvo neprasileisti prieš save stipriai silpnesnių automobilių, kad rytoj lenktynių pradžioje negaištume laiko juos lenkdami“, - taktiką išdavė Mantas Matukaitis.
Komanda tvirtina, kad galiausiai po tokios problemų sprendimu alinusios dienos jie spėjo tinkamai paruošti automobilį „Aurum 1006 km“ lenktynėms ir rytoj galės visapusiškai kovoti dėl pergalės A3000 klasėje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų