„Power Hit Radio“ podkasto „Sako, dabar tai madinga“ klausytojams Živilė ir Dovilė papasakojo apie savo darbo subtilybes, atskleidė, kokie yra Lietuvos mados pasaulio užkulisiai bei kodėl kai kurie į jas kreiptis vis dar nedrįsta.
Stilistėmis merginos dirba jau 3 metus. Ir nors kurį laiką savo veiklos viešinti nedrįso, po vieno iš savo gimtadienių, atostogaudamos JAV, jos galiausiai susikūrė „TWINS“ stilisčių paslaugas siūlantį „Facebook“ puslapį. Kaip jos pačios sako, būtent tada viskas ir „užsisuko“.
„Noriu padrąsinti ir kitus žmones – jei tu neparodysi visuomenei, niekas nežinos. Tu gali namuose daryti geriausius pasirodymus, bet reikia būti matomiems“, – pridėjo merginos.
Dabar Živilė ir Dovilė priima įvairiausius užsakymus: padeda žmonėms pagal tam tikrą biudžetą apsipirkti įvairioms šventėms, stilizuoja fotosesijas, atsako į internetines užklausas – pataria tiems, kurie prašo patarimų, o taip pat skuba į pagalbą žmonėms, kuriems reikia iš pagrindų atnaujinti savo garderobą, ar paprasčiausiai peržvelgti jau turimą spintos turinį.
Įdomu tai, kad merginos visuomet dirba kartu, ir nepaisant to, kad tai atneša ne tik privalumų, bet ir trūkumų, abi šitaip jaučiasi geriausiai, mat kol viena puikiai geba parinkti drabužius, kita dirba su pačiu žmogumi – įtikina jį, kodėl pasipuošti būtent taip jam tiktų geriausiai.
Kai kurie įsivaizduoja, kad stilisto paslaugos šiais laikais atsieina labai brangiai, todėl net jei ir nepasitiki savo pačių skoniu, renkasi drabužius patys. „TWINS“ atskleidė, kad, pavyzdžiui, spintos revizijos paslauga pas jas atsieitų 100 eurų už valandą. Fotosesija – 50 eurų už valandą. Vis dėlto abi jos primena, kad dvynės reiškia ir dvigubą jėgą, o kainos, taip pat, gali ir keistis.
Vis dėlto žmones gąsdina ne tik kaina. „Pastebėjau, kad stilisto profesija nėra dar tokia prieinama ir dėl to, kad kai paklausia mano nuomonės – kad ir draugai – jie nelabai nori jos klausyti. Visi mes galvojame, kad būtų labai gerai, jei kiekvieną rytą turėtume asmeninę stilistę, kuri galėtų sudėlioti derinius. Bet iš tiesų mes, žmonės, esame labai užsispyrusios asmenybės… “ – pasvarstymais dalijosi Dovilė, o Živilė jai antrino, kad retas žmogus iš tiesų ryžtasi paklausyti gauto patarimo.
Paklaustos, kokį klientą pavadintų geriausiu, merginos nesudvejojo: „Geriausias klientas tikrai nebūtinai turi būti finansiškai stabilus ir turintis aukštas pajamas. Bet tas, kuris tiesiog tavimi pasitiki ir gerbia tave, kaip profesionalą. Tu gerbi klientą, ir jis turi gerbti tave“.
Blogiausiu klientu Živilė ir Dovilė vadino tokį, kuris kreipiasi paslaugos, bet vaidina jau pats žinantis atsakymą. „Nedraugiškas klientas mūsų atžvilgiu yra tas, kuris iš anksto turi savo nuostatą ir žino, kad jam tinka tik tokios formos sijonas, tokios spalvos palaidinė, ir tiesiog neklauso profesionalų nuomonės. Tada yra labai sunku, ir tu galvoji – tai kam tau tada reikia to stilisto paslaugos?“ – kalbėjo „TWINS“.
Visą pokalbį su stilistėmis galite išgirsti perklausę šį pokasto „Sako, dabar tai madinga“ epizodą.