Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kuri laika gyvenau Barselonoje, ir noreciau pasidalinti ispudziais kuo skiriasi kelione dviraciu ten ir Vilniuje. Tai Barselonoje dviraciu taku nera daug taip pat kaip ir Vilniuje, bet dviratininkai visada gali vaziuoti Autobusu/taxi juosta, ir viesasis transportas juos visada apvaziuoja (o ne kaip vilniuje buvau prispaustas troleibuso vairuotojo prie kelkrascio), dviratininku su salmais maciau tikrai maziau nei Vilniuje nors dviraciu ten "n" kartu daugiau, liemenes nei vienos nemaciau, nebent per lietu specialus lietpalciai dviratininku buna, ir pabaigai, vairuotojai visada paziuri i galini veidrodeli pries sukdami i desne, ko nepasakyciau apie Lietuvos vairuotojus, kurie vos apleke dviratininka daro posuki desnen net nesusimaste kad tas dviratininkas, gali reztis jam i gala. Manau cia tik laiko klausimas, kol daaugsim iki europietisko mastymo. ;)
Mielas policininke, tai gal reiketu visus automobilius perdazyti i salotine spalva, tada jie butu geriau matomi ir manau ivyktu maziau avariju. Gal pabandom toki istatyma isleisti ? Nes liemene dienos metu deveti yra idiotiska 200%, jei zlibas sedi prie vairo tai nematys nei su traukinio lempa, nei su komzielka esancio dviratininko.
REKLAMA
REKLAMA
Dviratininkų bėdos: beveik nėra kur jais važiuoti