Mirtinos avarijos ir spūstys šalia šviesoforų: dviračių eismas, šalyje, kurioje dviračių skaičius gerokai lenkia gyventojų skaičių, atnešė savų problemų.
„Kartais prie šviesoforų susidaro tikri kamščiai ir ne visi dviratininkai spėja gatvę kirsti vienu metu“, - užsienio žurnalistams kalbėjo Olandijos dviratininkų federacijos prezidentas Hugas van der Steenhovenas.
„Mes tapome savo pačių sėkmės auka“, - pridėjo.
Iš viso šioje šalyje kelionės dviračiu sudaro net ketvirtadalį visų kelionių. Daugiausiai dviratininkų į gatves išrieda 8 – 9 val. ryto, o minėtų spūsčių išvengti nepadeda net ir 19000 kilometrų dviračių takų.
„Daugiau žmonių, reiškia, mažiau saugių dviračių takų“, - savo ruožtu sakė kitas ekspertas.
Pasak jo, problemų dažniausiai kyla dėl to, kad tais pačiais dviračių takais dalijasi tiek atletiškai pedalus minantys jaunuoliai, tiek senyvos močiutės.
Dar šių metų birželį vienas dviratininkas buvo nubaustas 80 valandų viešųjų darbų bausme už tai, kad netyčia šia transporto priemone pervažiavo 82 metų senolę. Iš viso 2009 m. Olandijoje per dviračių avarijas žuvo 185 žmonės.
Kaip bebūtų, dar labiau sunerimti priverčia tai, kad tokia liūdnoji statistika metai iš metų nesikeičia.