Moterys vis dažniau atsikrato ištampytų, papilkėjusių Y formos apatinių, kuriuos keičia ryškių spalvų trumpučiais šortukais su į akį krentančiu juosmeniu.
Tyrimą užsakiusio mažmeninės prekybos tinklo „Sainsbury's“ atstovas sakė: „Pastebėjome, kad per praėjusius metus vyriškų apatinių pardavimai šoktelėjo 30 proc., ir mūsų parduotuvių atstovai sako, jog dažniausiai vyriškus apatinius perka moterys. Moterys per metus vyriškų apatinių perka vidutiniškai penkis kartus, ir kaskart nuperka tris poras“.
Ekspertai mano, kad trumpučių vyriškų apatinių šortukų populiarumą didina reklamos, kuriose nusifilmuoja ar nusifotografuoja garsūs Britanijos vyrai, dėvintys tik apatinius. Tarp tokių garsenybių yra ir futbolininkas Davidas Beckhamas. Vadinamasis Bekhemo efektas jaučiamas itin stipriai, pažymi prekybininkai.