„Ford“ padalinys „Special Vehicle Team“ (SVT) švenčia savo veiklos dvidešimtmetį ir ta proga „pasidovanojo“ sau galingiausią atvirą „Mustang“ versiją – „Mustang Shelby GT500“. Automobilį „SVT“ pristatė prieš kelias dienas lokalioje Čikagos automobilių parodoje. Simboliška, bet būtent šioje parodoje 1992 metais buvo pristatyti pirmieji „SVT“ darbai – kupe „Mustang Cobra“ ir pikapas „Ford F150 Lighting“.
Jubiliejinis kabrioletas aprūpintas 5,8 litro darbo tūrio V8 varikliu su mechaniniu kompresoriumi. Variklio galia siekia 650 a.g., o sukimo momentas – 812 Nm. Visi šie niutonmetrai galinės automobilio ašies ratams perduodami per šešių pavarų mechaninę pavarų dėžę, sustiprintą sankabą ir anglies pluošto kardano veleną.
„Mustang Shelby GT500“ aprūpintas 5,8 litro darbo tūrio V8 varikliu su mechaniniu kompresoriumi. (nuotr. Gamintojo)
Atviro automobilio maksimalų greitį „SVT“ specialistai apribojo ties 250 km/h riba. Tiesa, tai tik elektronikos nustatyta riba – analogiškas uždaras „Shelby GT500“ be ribotuvo įsibėgėja iki 320 km/h greičio. Tuo tarpu ultimatyvaus kabrioleto įsibėgėjimo iki 100 km/h laiko „SVT“ dar neskelbia.
Pats galingiausias atviras „Mustang“ gavo „trumpesnį“ vairo mechanizmą, dviejų rėžimų „Bilstein“ amortizatorius, šešių cilindriukų „Brembo“ stabdžių mechanizmus. Na o mėgstantiems palakstyti lenktynių trasose pravers ir „Track package“ rinkinys, kur bus papildomos pavarų dėžės ir diferencialo aušinimo sistemos. Ir visa tai bus praktiškai serijiniame automobilyje – atviras „Mustang Shelby GT500“ bus surenkamas „Ford“ gamykloje Mičigane.
„Mustang Shelby GT500“ aprūpintas 5,8 litro darbo tūrio V8 varikliu su mechaniniu kompresoriumi. (nuotr. Gamintojo)