Tuometinis komandos vadovas siekdamas surasti tinkamą prancūzo pamainą, labai greitai į „Jordan“ komandos būstinę atskraidino Michaelį Schumacherį, kuris tuomet puikiai žinojo, jog savo rankose laiko auksinį bilietą.
Debiutinis pasirodymas Formulės 1 pasaulyje nustebino ne tik patį Eddie Jordaną, bet ir jo kolegas, mat jaunuolis iš Vokietijos kvalifikacijoje užėmė itin aukštą, 7-ą poziciją, tačiau lenktynių nebaigė dėl sankabos problemų.
BENETTON B191
Po sėkmingo debiuto Belgijoje, jaunąjį Michaelį Schumacherį pradėjo medžioti gerokai rimtesnio kalibro komandos. Viena iš jų – „Benetton“, kuri nepaisydama Eddie Jordano draudimų, įkalbino Michaelį atstovauti „Benetton“ komandą iki pat 1991 metų sezono pabaigos.
Per likusias šešias sezono lenktynes vokietis į savo kraitį įsidėjo keturis taškus ir vieną kartą lenktynes baigė gerokai aukštesnėje pozicijoje negu jo komandos draugas, triskart pasaulio čempionas, Nelsonas Piquetas.
BENETTON B192
1992-ųjų sezonui paruoštas bolidas, palyginus su „Williams“ analogu, atrodė kaip primityvi būtybė. Matote, tuometiniai „Williams“ bolidai turėjo itin pajėgų „Renault“ variklį, sekvencines pavarų dėžes bei technologiškai pažangesnes pakabos sistemas, kurios leido Nigelui Mansellui ir Riccardo Patrese dominuoti, tačiau jaunasis Michaelis su savo primityviu „Benetton“ nesiruošė nusileisti.
Meksikos didžiojo prizo lenktynėse jis užėmė trečią vietą, vėliau iškovojo pergalę Belgijoje bei 1992 metų sezoną užbaigė trečioje vairuotojo įskaitos vietoje. Įspūdingas rezultatas lenktynininkui, kuris vairavo ne patį pažangiausią bolidą rikiuotėje.
BENETTON B193
1993-ųjų sezonas. Vienareikšmiškai – tai buvo Alaino Prosto sezonas, kuris su dominuojančiu „Williams“ bolidu neturėjo rimtesnio pasipriešinimo. Nors „Benetton“ inžinierių sukonstruotas bolidas buvo konkurencingas, tačiau sėkmingus Michaelio pasirodymus užtemdė įvairios bolido problemos, kurios neleido vokiečiui finišuoti net septyniuose iš penkiolikos Formulės 1 etapų.
BENETTON B194
Visapusiškai atsinaujinęs komandos bolidas padėjo Michaeliui Schumacheriui atsiskleisti visu gražumu. Vokietis tiesiog dominavo pirmoje 1994-ųjų Formulės 1 sezono pusėje, o tai kaip reikiant erzino konkurentus, kurie nuolatos skundėsi tarptautinei automobilių sporto federacijai dėl „Benetton“ komandos inžinerinių sprendimų, kurie galimai neatitiko Formulės 1 reglamento. Vis dėlto, tai nesutrukdė vokiečiui iškovoti pirmąjį pasaulio čempiono titulą, apie kurį jis svajojo daugelį metų.
Vis dėlto, įspūdingus lenkimus ar technologinę pažangą apkartino labai skaudus įvykis. 1994-aisiais lenktynių metu žuvo Ayrtonas Senna, kuris bandydamas atitrūkti nuo Michaelio Schumacherio trenkėsi į apsauginę lenktynių trasos sieną.
BENETTON B195
Absoliutus dominavimas. 1995-ųjų sezonui paruoštas „Benetton“ bolidas galiausiai gavo ingredientą, kuris leido „Williams“ komandai dominuoti net keletą metų iš eilės – tai buvo „Renault“ variklis, kuris buvo pagrindinis „Williams“ koziris prieš konkurentus.
Akivaizdų pranašumą turėjusi „Benetton“ komanda leido Michaeliui Schumacheriui iškovoti antrąjį pasaulio čempiono titulą.
Vokietis sezono pabaigoje turėjo net 33 taškų pranašumą prieš antroje vietoje likusį Damoną Hillą.
FERRARI F310
Michaeliui dar nespėjus atsitokėti, į jį kreipėsi Rossas Brawnas ir Jeanas Todtas. Du, itin talentingi specialistai, kurie nusprendė sujungti jėgas tam, jog galėtų padėti „Ferrari“ ekipai iškovoti čempionės titulą. Jų manymu, būtent Michaelis turėjo būti trečioji, itin svarbi dėlionės dalis, kuri leistų sukurti sunkiai nugalimą tandemą.
Iš pagrindų siekiant pasikeisti komanda 1996-aisiais metais pasirodė... visai neblogai. Michaelis vairuotojų įskaitoje užėmė trečią vietą, tačiau ar tokiai komandai kaip „Ferrari“ trečioji vieta patenkino jų lūkesčius? Žinoma, kad ne. Vis dėlto, nepaisant įvairiausių bolido problemų ir galutinio rezultato, „Ferrari“ inžinieriai naujame bolide mate nemažai potencialo, nes tam tikrose trasose Michaelis už savo varžovus buvo net 5 sekundėmis greitesnis.
FERRARI F310B
1997-aisiais viskas apsivertė aukštyn kojom. „Ferrari“ bolidas veikė beveik idealiai, Michaelis vairavo kone nepriekaištingai, tačiau nuožmi kova su Jacques Villenevue buvo pagrindinis 1997-ųjų sezono akcentas.
Sezonui įpusėjus, Michaelis tapo vairuotojų įskaitos lyderiu ir paskutinėse čempionato lenktynėse turėjo menką pranašumą prieš Jacques. Vis dėlto, lenktynėms įsibėgėjus, itališko bolido aušinimo sistema pradėjo streikuoti ir pradėjo kelti nerimą, jog Michaelis gali nebaigti lenktynių.
Sumažėjęs vokiečio tempas leido Jacques priartėti ir netgi padėjo sukurti progą aplenkti „Ferrari“ pilotą, tačiau vokiečio gudrybė išprovokuoti lenktynių incidentą atsisuko prieš jį patį. Michaelis sudaužė „Ferrari“ bolidą, kai tuo tarpu Jacques lenktynes baigė užsidirbdamas keturis taškus. Jeigu ar it to negana, už nesportinį elgesį Michaelis buvo diskvalifikuotas. Tokiu būdu Jacques tapo 1997-ųjų Pasaulio čempionu.
FERRARI F300
1998-ieji. Kas galėjo pagalvoti, jog 1998-aisiais prasidės viena geriausių Formulės 1 erų. Konkurencingą bolidą sukūrusi „McLaren“ komanda padėjo Mika Hakkinenui padėjo tapti aršiausiu Michaelio oponentu. Suomis laimėjo pirmuosius 1998-ųjų sezono etapus, vėliau vokietis į savo kraitį įsidėjo net šešias pergales ir penkis kartus lipo ant podiumo. Tokiu būdu „Ferrari“ ir Michaelis džiaugėsi būdami vairuotojų ir konstruktorių taurės įskaitų priekyje. Vis dėlto, „Mclaren“ komandos ir Mika Hakkineno atkaklumas paskutinėse 1998-ųjų sezono lenktynėse padėjo jiems įveikti „Ferrari“ ir tokiu būdu dar kartelį iš Michaelio atėmė progą tapti čempionu.
FERRARI F399
1999-ieji. Ypatingai nesėkmingi metai „Ferrari“ komandai ir Michaeliui Schumacheriui. Nors pirmoji sezono pusė leido susidaryti įspūdį, jog „Ferrari“ turi šansą metus užbaigti su rankose laikoma čempionų taure, tačiau sezono viduryje Michaelis Schumacheris pateko į avariją, kuri paskatino lenktynininką praleisti net septynis 1999-ųjų sezono etapus.
Kol Michaelis lenktynes stebėjo per televizorių, Eddie Irvine buvo tas žmogus, kuris bandė tempti komandą link pergalių, tačiau to buvo negana.
FERRARI F1-2000
Naujas tūkstantmetis. Nauja pradžia, naujas bolidas. Ko gero, to būtent ir reikėjo norint Michaeliui Schumacheriui tapti Pasaulio čempionu vairuojant „Ferrari“ bolidą. Būtent 2000-aisiais metais „Ferrari“ po 79 metų pertraukos padėjo talentingam lenktynininkui tapti pirmenybių nugalėtoju.
2000-aisiais Michaelis laimėjo devynis iš septyniolikos Formulės 1 etapų. Jis čempionato nugalėtoju tapo dar priešpaskutiniame etape.
FERRARI F2001
2000-aisiais prasidėjęs „Ferrari“ dominavimas buvo pratęstas ir sekančiais metais, sulig „F2001“ bolido pasirodymu.
Michaelis tais metais nebaigė vos dvejų lenktyninių ir tik vieną kartą užėmė 4-ą vietą Italijoje. Likusiuose etapuose jis užimdavo pirmąją arba antrąją vietas. Tiesiog – fenomenalus pasirodymas.
FERRARI F2002
2002-ieji Formulės 1 pasauliui atnešė milžinišką rekordų kiekį. Michaelis pranoko pats save ir 2002-aisiais laimėjo 15 iš 17 etapų. Vienintelis ryškesnis ir įdomesnis momentas įvyko Austrijos didžiojo prizo lenktynėse, kuomet Rubensas Barichello buvo paprašytas į priekį praleisti Michaelį.
FERRARI F2003-GA
Kai daugeliui praėjo atrodyti, jog konkurentai sugebėjo sumažinti „Ferrari“ atotrūkį, italai dar kartą sugebėjo pademonstruoti, jog jie gali bet kada atrasti naujų būdų kaip padidinti ir taip greito bolido greitį.
2003 metais Michaelis pagerino Juan Manuel Fangio rekordą ir Formulės 1 čempionu tapo šeštąjį kartą.
FERRARI F2004
2004-ųjų sezonas buvo pažymėtas dar keliais Michaelio Schumacherio rekordais. Vokietis laimėjo net 12 iš 13 Formulės 1 etapų. Jeigu ne nemalonus incidentas Monako didžiojo prizo lenktynėse, šiandien galėtume sakyti, jog Michaelis buvo laimėjęs visus Formulės 1 etapus.
FERRARI F2005
Po keletą metų trukusio absoliutaus dominavo, Michaelio Schumacherio nuotaiką sugadino Fernando Alonso. Iš Ispanijos kilęs talentingas lenktynininkas nutraukė vokiečio dominavimą ir į Formulės 1 čempionatą įpūtė šiek tiek daugiau intrigos.
Prie netikėtai prasto Michaelio pasirodymo prisidėjo ir naujos Formulės 1 taisyklės, kurios reikalavo, jog vienas padangų komplektas ištemptų visas lenktynes, o tai kaip reikiant pakoregavo „Ferrari“ tempą.
FERRARI 248 F1
Eros pabaiga. Na, beveik. 2006 metais „Ferrari“ bolidams netrūko greičio, tačiau niekas negalėjo pranokti Fernando Alonso ir „Renault“ bolidų kombinacijos.
Praėjus trims Formulės 1 etapams, Michaelis savo sąskaitoje turėjo vos 11 taškų ir nuo sezono lyderio atsiliko net 17 taškų. Vis dėlto, įpusėjus sezonui, Michaelis sugebėjo panaikinti ispano pranašumą ir netgi vienu metu pirmavo vairuotojų įskaitoje, tačiau bet kokias viltis laimėti čempiono titulą sudaužė bolido problemos Prancūzijos didžiojo prizo lenktynėse ir itin nesėkmingos lenktynės Brazilijoje ispanui įteikė antrąją Formulės 1 nugalėtojo taurę.
Verta paminėti, jog būtent 2006-aisiais Michaelis Schumacheris paskelbė pasitraukiantis iš Formulės 1 čempionato.
MERCEDES MGP W01
Ilgai laukto sugrįžimo į Formulę 1 sezonas buvo paženklintas nesėkmėmis. Tai buvo absoliuti priešingybė tam, ko tikėjosi „Daimler“ koncerno vadovybė.
Matote, „Mercedes“ komanda prieš tai priklausė Rossui Brawnui – „Brawn GP“ komandos vadovui, kuris ją įsigijo iš „Honda“, kuri dėl ekonominės krizės pasitraukė iš Formulės 1. Talentingo specialisto vadovaujama komanda kartu su Jensonu Buttonu priešakyje iškart sugebėjo laimėti Formulės 1 čempionatą. Sužavėti tokios komandos sėkmės, pirmojo „Brawn GP“ sezono pabaigoje „Mercedes-Benz“ kartu su keliais investuotojais įsigijo 75 procentų „Brawn GP“ komandos akcijų, o su šiuo veiksmu pasikeitė ne tik komandos vadovybė, bet ir komandos pavadinimas ir sudėtis.
Būtent 2010 metais, kartu su „W01“ bolidu, į lenktynių trasą išvažiavo Michaelis Schumacheris, kurio sugrįžimo į Formulę 1 sezonas buvo pažymėtas tik vidutiniokišku pasirodymu.
MERCEDES MGP W02
Po dvejopai vertinamo 2010-ųjų sezono, sulig „W02“ bolido pasirodymu „Mercedes“ komanda tikėjo, jog atrado pergalėms skinti tinkamą receptą.
Per 2011 metus gana sėkmingai varžėsi rikiuotės priekyje ir net keletą kartų buvo labai arti galimybės užlipti ant podiumo. Pavyzdžiui, Kanadoje ir Italijoje jis buvo ketvirtas, Ispanijoje – šeštas, o Indijoje – penktas. Galiausiai, jis sezoną užbaigė būdamas aštuntoje vairuotojų įskaitos vietoje.
MERCEDES MGP W03
Vienareikšmiškai – tai buvo paskutinis įžymiojo vokiečio Formulės 1 bolidas su kuriuo jam pavyko pademonstruoti ne pačią geriausią sportinę formą. Galbūt tai buvo kažkaip susiję su lenktynininko motyvacija, mat 2012 metų rudenį jis žurnalistams atskleidė, jog jis patekdavo į nepavydėtiną situaciją, kuomet nebenorėdavo ruoštis sekančiam Formulės 1 etapui. Ir tai kuo puikiausiai atsispindėjo vokiečio rezultatuose. Jis 2012 metų sezoną užbaigė būdamas 13-oje vairuotojų įskaitos vietoje.