Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kad ir kaip mums patiktų nauji automobiliai, įdomūs patobulinimo sprendimai ar dideli galios skaičiai, mes nepamirštame automobilizmo ištakų ir esame pakėrėti ankstyvojo laikotarpio geriausių keturračių šedevrų.
Apie porą egzempliorių ir norime papasakoti. Pirmasis jų "Talbot Lago T23" buvo pagamintas 1938 metais. Jo kūrėjas, Giuseppe Figoni, buvo puikus metalo apdirbėjas ir pamišęs dėl aerodinamikos, todėl automobilis gavo "Lašo" pravadę, dėl jo dizaino sutapatinamo su aerodinamiškiausia figūra. "T23" išriedėjo vos 16 vienetų, kurių 11 buvo "Niujorko stiliaus" dėl panašumo į pirmąjį "T23" pristatytą Niujorko automobilių parodoje. Likę penki gavo "Jeancart stiliaus" pavadinimą. Jis kilęs nuo pirmojo egzemplioriaus savininko vardo. O nuotraukose matomas modelis yra būtent vienas tų retesnio stiliaus egzempliorių. Po variklio dangčiu slepiasi šešių cilindrų keturių litrų kubatūros 115 arklio galių variklis. Tokiu pat agregatu apginkluotas "Talbot T150" 1938 metais nugalėjo "Le Mans" 24 valandų lenktynėse. Šio automobilinio šedevro kaina gali siekti daugiau nei 8 milijonus litų.
"Ferrari 410 S Berlinetta" - tai antrasis automobilis, apie kurį turėtų žinoti bet kuris save gerbiantis automanas. Iš esmės 1955 metais "Ferrari" kūrė šį automobilį lenktynėms, kurios taip ir neįvyko. Lenktynės turėjo vykti Pietų Amerikoje, jos vadinosi "Carrera Panamericana", tačiau buvo atšauktos dėl labai prastų kelių ir didelio mirtinų avarijų skaičiaus. Italai šioms lenktynėms buvo paruošę 4 "410 S Berlinetta" bolidus, dar du egzemplioriai buvo lenktyniniai kabrioletai, o dar dvi mašinos buvo skirtos važinėtis bendro naudojimo keliais, kurių vieną matote prieš savo akis. Tai yra originali automobilio spalva, nors per savo gyvenimą jis yra "devėjęs" ir labiau "Ferrari" būdingą ryškiai raudoną spalvą. Po variklio dangčiu slepiasi penkių litrų kūbatūros dvylikos cilindrų variklis su trimis "Weber" karbiuratoriais turintis 340 itališkų žirgų kaimenę. 1955 metais jam prilygti sugebėjo vos keletas. Kurtas, kaip lenktyninis automobilis, "410 S Berlinetta" priekyje turi sudėtingą daugiasvirtę važiuoklę, o gale viskas atlikta kiek paprasčiau - vientisas tiltas ir lingės. Taip pat primityvi ir stabdžių sistema - visi keturi ratai stabdomi būgninių stabdžių pagalba, nors tuo metu diskiniai stabdžiai buvo labai retas komponentas. Kaip ir būdinga šeštojo dešimtmečio "Ferrari" automobiliams, ši "410 S Berlinetta" gali kainuoti virš 20 milijonų litų.
Šaltinis: egarage.com
Kad ir kaip mums patiktų nauji automobiliai, įdomūs patobulinimo sprendimai ar dideli galios skaičiai, mes nepamirštame automobilizmo ištakų ir esame pakėrėti ankstyvojo laikotarpio geriausių keturračių šedevrų.
Apie porą egzempliorių ir norime papasakoti. Pirmasis jų "Talbot Lago T23" buvo pagamintas 1938 metais. Jo kūrėjas, Giuseppe Figoni, buvo puikus metalo apdirbėjas ir pamišęs dėl aerodinamikos, todėl automobilis gavo "Lašo" pravadę, dėl jo dizaino sutapatinamo su aerodinamiškiausia figūra. "T23" išriedėjo vos 16 vienetų, kurių 11 buvo "Niujorko stiliaus" dėl panašumo į pirmąjį "T23" pristatytą Niujorko automobilių parodoje. Likę penki gavo "Jeancart stiliaus" pavadinimą. Jis kilęs nuo pirmojo egzemplioriaus savininko vardo. O nuotraukose matomas modelis yra būtent vienas tų retesnio stiliaus egzempliorių. Po variklio dangčiu slepiasi šešių cilindrų keturių litrų kubatūros 115 arklio galių variklis. Tokiu pat agregatu apginkluotas "Talbot T150" 1938 metais nugalėjo "Le Mans" 24 valandų lenktynėse. Šio automobilinio šedevro kaina gali siekti daugiau nei 8 milijonus litų.
"Ferrari 410 S Berlinetta" - tai antrasis automobilis, apie kurį turėtų žinoti bet kuris save gerbiantis automanas. Iš esmės 1955 metais "Ferrari" kūrė šį automobilį lenktynėms, kurios taip ir neįvyko. Lenktynės turėjo vykti Pietų Amerikoje, jos vadinosi "Carrera Panamericana", tačiau buvo atšauktos dėl labai prastų kelių ir didelio mirtinų avarijų skaičiaus. Italai šioms lenktynėms buvo paruošę 4 "410 S Berlinetta" bolidus, dar du egzemplioriai buvo lenktyniniai kabrioletai, o dar dvi mašinos buvo skirtos važinėtis bendro naudojimo keliais, kurių vieną matote prieš savo akis. Tai yra originali automobilio spalva, nors per savo gyvenimą jis yra "devėjęs" ir labiau "Ferrari" būdingą ryškiai raudoną spalvą. Po variklio dangčiu slepiasi penkių litrų kūbatūros dvylikos cilindrų variklis su trimis "Weber" karbiuratoriais turintis 340 itališkų žirgų kaimenę. 1955 metais jam prilygti sugebėjo vos keletas. Kurtas, kaip lenktyninis automobilis, "410 S Berlinetta" priekyje turi sudėtingą daugiasvirtę važiuoklę, o gale viskas atlikta kiek paprasčiau - vientisas tiltas ir lingės. Taip pat primityvi ir stabdžių sistema - visi keturi ratai stabdomi būgninių stabdžių pagalba, nors tuo metu diskiniai stabdžiai buvo labai retas komponentas. Kaip ir būdinga šeštojo dešimtmečio "Ferrari" automobiliams, ši "410 S Berlinetta" gali kainuoti virš 20 milijonų litų.
Šaltinis: egarage.com