Praėjusiais metais treniruočių metu, dieną prieš lenktynes paskutinį atodūsį išleido lenktyniauti turėjusio automobilio variklis. Komandos mechanikai tiesiog išskrodė abu automobilius ir sukeitė variklius. Kadangi jie identiški, atitinka visus reikalavimus, „Dynami:t Energy“ galėjo tęsti savo pasirodymą ir sugebėjo užlipti ant apdovanojimų pakylos, iškovojo trečią vietą A3000+ lasėje. Sprendimas atsivežti du automobilius išgelbėjo lenktynininkus nuo fiasko.
Lenktyniauti pajėgūs abu automobiliai
Šiemet jie laikosi tos pačios taktikos ir į Palangą vėl atvažiavo dviem beveik identiškais automobiliais. Dar daugiau: juos abu apžiūrėjo techninės komisijos teisėjai ir patvirtino jų tinkamumą dalyvauti lenktynėse. Tad net ir blogiausiu atveju „Dynami:t Energy“ galės tęsti lenktynes.
„Abu šie automobiliai pilnai įgalūs važiuoti lenktynėse. Tik norėtume lenktyniauti su naujuoju kupė modeliu, mat šis turi pajėgesnį variklį ir Palangos trasai suderintą važiuoklę. Darysime viską, kad važiuotume su tuo automobiliu, o jei jau bus labai blogai, važiuosime su tuo, kas važiuoja“, - pasakojo M. Matukaitis.
O dirbti prie naujai sukonstruoto automobilio prireiks. Pirmosios treniruotės Palangoje pažėrė naujų problemų rinkinį: stringa pavarų perjungimas, stringa sankabos darbas, valdymas ne toks geras, koks turėtų būti, o ir nereikalingų pašalinių garsų atsirado.
Vakare – technikos skerdynės
„Dar nepavyko iki galo susidraugauti su automobiliu. Daug dėmesio atėmė netinkamai veikiantis sankabos pedalas. Ir pavarų perjungimas netvarkingas, lyg jungtum jas be sankabos. Ir galinė automobilio dalis pasirodė pernelyg nervinga. Iki rytojaus turėsime daug darbo padaryti“, - sakė po treniruotės iš automobilio išlipęs lenktynininkas Aurimas Mištautas.
Komandos meistrai išdavė, kad pirmoji lenktynių diena šiems užtruks. Jie keis pavarų dėžę. Bet patvirtino, kad „Dynami:t Energy“ lenktynėms pasiruošusi taip, kad jokios problemos jiems nesutrukdys pravažiuoti visą 1006 km distanciją.