• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektra varomų automobilių lenktynės po truputėlį įgauna vis didesnį „svorį“ tarp skirtingų autosporto disciplinų organizatorių.
Daugelį metų Vokietijos „Deutsche Tourenwagen Masters“ pirmenybių organizatoriai džiaugėsi atkaklia kova tarp lenktynininkų ir technologine pažanga, kurią galėdavome pamatyti žvelgdami į skirtingus čempionato bolidus.
Vis dėlto, kaip ir daugelis kitų čempionatų, taip ir „Deutsche Tourenwagen Masters“ privalėjo kardinaliai pakeisti čempionate dalyvaujančių bolidų reglamentą, kuriuo buvo siekiama pažaboti milžiniškas išlaidas ir tuo pačiu pritraukti daugiau dalyvių.
Pirmąjį žingsnį žengę „Deutsche Tourenwagen Masters“ organizatoriai, panašu, yra pasiruošę žengti dar vieną. Tik šį kartą – gerokai drastiškesnį.
Čempionato organizatoriai paviešino pirmuosius pasiūlymus, kurie labiau primena ne švelnią evoliuciją, bet radikalius pasikeitimus.
Atsižvelgdami į sparčiai greitėjančią automobilių elektrifikaciją, pasiūlymo autoriai taip pat norėtų „Deutsche Tourenwagen Masters“ pirmenybėse matyti elektra varomus bolidus.
Pastarieji galėtų pasiekti 350 km/val. maksimalų greitį, o elektrinės jėgainės galėtų išvystyti maždaug 1000 arklio galių. Bet tai dar ne viskas.
Pasiūlymo autoriai siekia, jog „Deutsche Tourenwagen Masters“ čempionato bolidai turėtų keletą identiškų komponentų, kurie leistų kontroliuoti biudžeto išlaidas.
Naujieji bolidai naudotų identiškus elektros motorus ir tokios pačios talpos bei to paties gamintojo baterijas. Iš esmės, šis pasiūlymas labai primena „Formule E“ reglamentą, kuriame visi dalyviai naudoja identiškus bolidus.
„Dallara“ sukūrė važiuoklę, „McLaren“ tiekia bateriją, o „Renault“ elektros jėgainei reikalingus komponentus. Viskas standartizuota, bet tai – nėra blogas požymis, nes „Formula E“ pastaruoju giriama dėl gerokai įdomesnių lenktynių negu Formulė 1.
Bene įdomiausia šio pasiūlymo dalis slypi aptarnavimo zonoje. „Deutsche Tourenwagen Masters“ organizatoriai norėtų, jog ateityje aptarnavimo zonoje neliktų nei vienos gyvos būtybės, o jų vietą užimtų robotai.
Robotai galėtų keisti ne tik susidėvėjusias padangas, bet ir išsikrovusias baterijas ar papildyti tuščius vandenilio bakus. Skamba neįtikėtinai, ar ne?

VIDEO


Elektra varomų automobilių lenktynės po truputėlį įgauna vis didesnį „svorį“ tarp skirtingų autosporto disciplinų organizatorių.
Daugelį metų Vokietijos „Deutsche Tourenwagen Masters“ pirmenybių organizatoriai džiaugėsi atkaklia kova tarp lenktynininkų ir technologine pažanga, kurią galėdavome pamatyti žvelgdami į skirtingus čempionato bolidus.
Vis dėlto, kaip ir daugelis kitų čempionatų, taip ir „Deutsche Tourenwagen Masters“ privalėjo kardinaliai pakeisti čempionate dalyvaujančių bolidų reglamentą, kuriuo buvo siekiama pažaboti milžiniškas išlaidas ir tuo pačiu pritraukti daugiau dalyvių.
Pirmąjį žingsnį žengę „Deutsche Tourenwagen Masters“ organizatoriai, panašu, yra pasiruošę žengti dar vieną. Tik šį kartą – gerokai drastiškesnį.
Čempionato organizatoriai paviešino pirmuosius pasiūlymus, kurie labiau primena ne švelnią evoliuciją, bet radikalius pasikeitimus.
Atsižvelgdami į sparčiai greitėjančią automobilių elektrifikaciją, pasiūlymo autoriai taip pat norėtų „Deutsche Tourenwagen Masters“ pirmenybėse matyti elektra varomus bolidus.
Pastarieji galėtų pasiekti 350 km/val. maksimalų greitį, o elektrinės jėgainės galėtų išvystyti maždaug 1000 arklio galių. Bet tai dar ne viskas.
Pasiūlymo autoriai siekia, jog „Deutsche Tourenwagen Masters“ čempionato bolidai turėtų keletą identiškų komponentų, kurie leistų kontroliuoti biudžeto išlaidas.
Naujieji bolidai naudotų identiškus elektros motorus ir tokios pačios talpos bei to paties gamintojo baterijas. Iš esmės, šis pasiūlymas labai primena „Formule E“ reglamentą, kuriame visi dalyviai naudoja identiškus bolidus.
„Dallara“ sukūrė važiuoklę, „McLaren“ tiekia bateriją, o „Renault“ elektros jėgainei reikalingus komponentus. Viskas standartizuota, bet tai – nėra blogas požymis, nes „Formula E“ pastaruoju giriama dėl gerokai įdomesnių lenktynių negu Formulė 1.
Bene įdomiausia šio pasiūlymo dalis slypi aptarnavimo zonoje. „Deutsche Tourenwagen Masters“ organizatoriai norėtų, jog ateityje aptarnavimo zonoje neliktų nei vienos gyvos būtybės, o jų vietą užimtų robotai.
Robotai galėtų keisti ne tik susidėvėjusias padangas, bet ir išsikrovusias baterijas ar papildyti tuščius vandenilio bakus. Skamba neįtikėtinai, ar ne?

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų