Taigi, kas naujo?
Pakeitimų būta nedaug. „Citroen“ dizaineriai sumontavo naujo dizaino priekinius ir galinius žibintus, pakeitė radiatoriaus groteles ir didžiulį „DS“ ženkliuką.
Greičiausiai daugiausiai dėmesio nusipelnė visiškai nauji LED tipo priekiniai žibintai, kurie ne tik geriau apšviečia kelią, bet ir tarnauja 3 kartus ilgiau negu iki šiol naudoti žibintai.
Techninė automobilio dalis beveik nepasikeitė. „DS5“ nuo šiol bus komplektuojamas su standesniais amortizatoriais, kurie turėtų pagerinti automobilio elgesį ir stabilumą posūkiuose.
„Citroen“ dar praėjusių metų pabaigoje pareiškė, jog prašmatnių „DS“ modelių gama taps atskiru prekiniu ženklu ir neturės nieko bendro su pigesniais, „Citroen“ markės ženkliuką dėvinčiais automobiliais.
Prancūzai norėdami tapti pilnaverčiais „Premium“ segmento atstovais ir sudominti potencialius „Audi“ markės pirkėjus, iki 2020 metų ruošiamasi pristatyti keletą visiškai naujų modelių, atidaryti didžiulį „DS“ modelių atstovybių tinklą ir pristatyti „DS“ modelius Jungtinių Valstijų rinkai.
„DS5“ nebus pirmasis modelis, kuris nebeturės asociacijų su „Citroen“. Šių metų pradžioje „Citroen“ ženkliuko neteko kompaktiškieji „DS3“ ir „DS4“ modeliai.
„Citroen“ dar praėjusių metų pabaigoje pareiškė, jog prašmatnių „DS“ modelių gama taps atskiru prekiniu ženklu ir neturės nieko bendro su pigesniais, „Citroen“ markės ženkliuką dėvinčiais automobiliais.
Prancūzai norėdami tapti pilnaverčiais „Premium“ segmento atstovais ir sudominti potencialius „Audi“ markės pirkėjus, iki 2020 metų ruošiamasi pristatyti keletą visiškai naujų modelių, atidaryti didžiulį „DS“ modelių atstovybių tinklą ir pristatyti „DS“ modelius Jungtinių Valstijų rinkai.
„DS5“ nebus pirmasis modelis, kuris nebeturės asociacijų su „Citroen“. Šių metų pradžioje „Citroen“ ženkliuko neteko kompaktiškieji „DS3“ ir „DS4“ modeliai.