• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rugsėjo 9 d. Kauno urmo bazėje įvyko „D1Sport“ komandos organizuojamo Lietuvos „drifto“ čempionato finalas. Šalies šoninio slydimo varžybų Meka laikomoje ir aiškiai juntamą sulytį su į gatves patenkančia šio sporto dalimi turinčioje vietoje grūmėsi dalyviai iš Lietuvos, Latvijos, Ukrainos ir Rusijos. Finalinį čempionato etapą po atkaklios kovos laimėjo „14 Motoring“ klubui atstovaujantis latvis Erikas Ulassas su 3 serijos BMW (E30), antras liko „Drifter.lt“ komandos atstovas Darius Balys vairuojantis „Lexus SC300“, trečias – „Shark Drift Team“ narys Edvardas Zaborovskis su 3 serijos BMW (E36).

REKLAMA
REKLAMA

Klausiamas, ar nemano, kad tokia jo pergalė paskutinėse čempionato varžybose Lietuvose nėra nedžentelmeniško elgesio pavyzdys, E. Ulasas nesutriko. Anot lenktynininko, nors taip ne jo šalies čempionatas jis taip pat kaunasi dėl padėties turnyrinėje lentelėje, siekia garsinti savo vardą, idant būtų lengviau rasti rėmėjus. „Šiandien laimėti nebuvo labai paprasta. Tiesa, aš gerai pasiruošiau – nusipirkau labai plačius ratus, manau tai labiausiai ir lėmė mano pergalę, nes greitis buvo tikrai geras“, ‒ komentavo latvis.

REKLAMA

Anot „14 Motoring“ komandos atstovo lietuvių technika pastaruoju metu kaip reikiant patobulėjo netrūksta ir gerus įgūdžius turinčių vairuotojų. Pastarųjų, tiesa, nėra daug, kaip pažymėjo E. Ulassas, dešimt „drifterių“ važiuoja stabiliai, o kiti – kaip kada pasiseka. „Kitais metais tikrai dalyvausiu jūsų čempionate. Man labai patinka, kad kiekvienas etapas rengiamas vis kitoje trasoje. Tai labai įdomu, nes kiekvieną kartą pasisemi vis kitokios patirties, išmoksti kažko naujo“, ‒ sakė čempionato finalo nugalėtojas.

REKLAMA
REKLAMA

Čempionato lyderiu po dviejų etapų buvęs Andrius Vasiliauskas, nors ir neperkopė „Top8“ barjero, tačiau pergalės pirmame ir trečiame etapuose, taip pat ir stabilus važiavimas viso čempionato metu lėmė, tai kad bendroje įskaitoje jis liko pirmas ir po finalo. Klausiamas apie tai, koks jausmas yra būti paskelbtam šalies „drifto“ karaliumi sportininkas sakė negalįs tiksliai to įvardinti. „Labai stengiausi viso sezono metu ir džiaugiuosi, kad mano pastangas įvertino. Ačiū Dievui, kad antrus metus iš eilės taurė ir titulas išlieka pas „BMWFanus“. Labai nenorėjau niekam jos atiduoti. Pasistengiau“, ‒ komentavo šių metų čempionas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Varžybų kvalifikacija praėjo be didesnių incidentų. Vienintelis dalyvis šiek tiek pasivažinėjęs pieva buvo tik antrą ir trečią veikiančias pavaras greičių dėžėje turintis „D1Sport“ komandos narys Aleksas Zorinas. Visgi rimtos avarijos išvengti pavyko, tik už trasos ribų liko galinis ruso vairuojamo „Nissan 200SX“ (S15) buferis. Nebuvo išvengta nedidelių techninių nesklandumų – po kvalifikacinio važiavimo į startą grįžtant Linui Klivinskui lūžo elektros kabelį virš trasos laikantis vienas iš medinių stiebų.

REKLAMA

Radijo bangomis valdomas „drifto“ automobilio modelis (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Radijo bangomis valdomas „drifto“ automobilio modelis (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Panašiai kaip ir čempionato atidarymo varžybose Vilniaus „Siemens“ arenos aikštelėje, į vietą greitai prisistatė visur spėjantis „D1Sport“ komandos atstovas narys Kastytis Alekna. Pastarajam pasidarbavys plaktuku ir kaltu medinis stiebas kartu su elektros kabeliu buvo pakeltas atgal į vietą.

REKLAMA

Ieva Pečiulytė (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Ieva Pečiulytė (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Finalo kvalifikacijoje dviem automobiliais važiavo daugiau nei po vieną vairuotoją. Tiesa, jeigu dėl „NPTeam“ 3 serijos BMW (E36) kompakto neaiškumų nekilo, mat Tomas Petrauskas pasidalinęs su bolidu su komandos nariu Povilu Lenciavičiumi nepateko į porinus važiavimus, tai unikalus šeimyninis duetas – „Team Pony Drift“ atstovaujantys Ervinas Arnaszusas ir Ieva Pečiulytė abu perkopė šį barjerą. Porai teko rinktis, kuris dalyvaus su baltuoju 3 serijos BMW (E30) poriniuose važiavimuose. Ervinui užleidus savo vietą, tapo aišku, kad šalies „drifto“ čempionato naujokė pirmą kartą stos į dvikovą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Adriaus Miciūno vedamas vairuotojų instruktažas prieš porinius važiavimus (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Adriaus Miciūno vedamas vairuotojų instruktažas prieš porinius važiavimus (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

„Aišku, kad labai to norėjau, tačiau tuo pat metu ir labai to bijau. Pagal kvalifikacijos rezultatus galima pasakyt, kad teks važiuoti arba kartu su A. Vasiliausku arba tuo latviu, kurio BMW aprūpintas dviem turbinom. Šiais esu patenkinta tokiu rezultatu, nes tiesa sakant, toks ir buvo mano šio sezono tikslas“, ‒ komentavo I. Pečiulytė.

REKLAMA

Jos dvikovos su latviu Aleksandru Sinicinu pradžia nežadėjo nieko gero ‒ išvažiavusi gerokai per plačiai trečiajame posūkyje ji išlėkė iš trasos. Antrojo raundo metu I. Pečiulytei sekėsi daug geriau – greitis, trajektorija ir slydimo kampas daugelyje vietų buvo įgyvendinti pavyzdingai. Nors latvis didele persvara laimėjo dvikovą, teisėjams skelbiant nuosprendį jis nepatingėjo išlipti iš automobilio, nusiimti šalmą ir apkabinti savo varžovės.

REKLAMA

Nors dalyvių automobiliai Kauno urmo bazėje rimtesnių avarijų ir gedimų išvengė, gali būti, kad šiek tiek nukentėjo lietuvių „drifterių“ reputacija. Svečiai iš Latvijos, dauguma kurių netgi nevažiuoja pagrindinėje savo šalies lygoje pernelyg nesidrovėdami vieną po kito įveikė čempionato lyderius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dariaus Balio dūmų uždanga (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Dariaus Balio dūmų uždanga (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Antroje vietoje po trijų etapų buvęs „Mantinga“ komandos atstovas Mantas Kulvinskas neperkopė „Top16“ barjero, stipresnis už sekmadienį buvo E. Ulassas. Tas pats latvis „Top8“ važiavimuose įveikė ir čempionato lyderį A. Vasiliauską, o „Shark Drift Team“ narys Edvardas Zaborovskis įveikė praėjusių metu „drifto“ karalių Andrių Čibirką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų