• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienį, liepos 28 d. Kėdainiuose vykusios ledų šventės įžanga šiais metais buvo itin įspūdinga. Daukšių aerodrome nuo anktyvo ryto prasidėjusiomis treniruotėmis startavo antrasis Lietuvos „drifto“ čempionato etapas. Nors susirinkusių dalyvių skaičius galbūt ne visai pateisino organizatorių lūkesčius, dalyvių antrajame etape buvo gausu. Iš viso varžybose dalyvavo 30 sportininkų, iš jų 22 lietuviai, 7 latviai ir vienas rusas.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmąją vietą antrajame šalies „drifto“ čempionato etape pelnė „Mantigos“ komandos narys Mantas Kulvinskas su 3 serijos BMW (E30) antras liko „Nissan 200SX“ (S13) bolidą vairavęs „RBS Motorsport“ klubo atstovas Evaldas Kolavenko, trečias – latvis Erikas Ulasas su 3 serijos BMW (E30).

REKLAMA

 

Mantas Kulvinskas (nuotr. Fotodiena.lt/Ieva Budzeikaitė)Mantas Kulvinskas (nuotr. Fotodiena.lt/Ieva Budzeikaitė)

 

Įdomu tai, kad varžybų Kėdainiuose nugalėtojui, M. Kulvinskui tai yra pirmasis podiumas šalies „drifto“ čempionato varžybose. Kaip pažymėjo pats lenktynininkas to siekti teko trejus metus, o sėkmingai pasirodyti šiais metais leidžia rėmėjų suteiktos galimybės daugiau treniruotis. „Varžybose dabar naudojame naujas padangas, taip pat turėjome galimybę patobulinti techniką, daugiau treniruotis – atitinkamas ir rezultatas“, ‒ kalbėjo nugalėtojas. Neoficialiais duomenimis į pirmąją vietą bendroje įskaitoje po dviejų etapų pakilęs lenktynininkas neslėpė ambicijų šiais metais kovoti dėl „drifto“ karaliaus titulo.

REKLAMA
REKLAMA

 

Valdas Vindžigelskis (nuotr. Fotodiena.lt/Ieva Budzeikaitė)Valdas Vindžigelskis (nuotr. Fotodiena.lt/Ieva Budzeikaitė)

 

Žiūrovai, kuriems prieš varžybas teko lankytis dalyvių technikos serviso zonoje galėjo čia pamatyti stovintį tamsiai raudoną 3 serijos BMW (E30), kuris visai neseniai pakeitė savininkus ir už neįvardintą pinigų sumą Andriaus Šlajaus buvo perduotas kitam vairuotojui. Naujasis savininkas, Valdas Vindžigelskis savo pirkinio garaže laikyti nebuvo nusiteikęs, todėl nepraėjus nei savaitei nusprendė sudalyvauti varžybose. „Drifteris“ pasakojo šiuo sporto aktyviai užsiimantis jau ketverius metus, tačiau tik pastaruosius du sezonus važiuoja oficialiuose etapuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Valdas pasakojo prieš tai vairavęs 5 serijos BMW (E34) ir nors gerai paruošos technikos įsigijimas leidžia galvoti apie geresnių rezultatų, pirmas tikslas buvo pateksti į „Top16“ važiavimus. „Automobilį turiu trumpiau nei savaitę, tačiau treniravausi kas antrą dieną tam, kad pasiruoščiau varžyboms. Pirkiniu esu patenkintas, tobulinimo darbai yra numatyti, tačiau kol kas tai paliksime ateičiai“, ‒ pasakojo „drifteris“.

REKLAMA

 

Teisėjų bokštelis (nuotr. Fotodiena.lt/Ieva Budzeikaitė)Teisėjų bokštelis (nuotr. Fotodiena.lt/Ieva Budzeikaitė)

 

Teisėjų trejetą šį kartą sudarė lietuviškų klubų atstovai, tai „BMWFan“ narys du kart buvęs „drifto“ karalius Andrius Miciūnas, „Drifter.lt“ komandos senbuvis, buvęs „drifto“ karalius Timas Simniška ir „D1Sport“ atstovas Maksimas Nedorezovas. Teisėjai šeštadienį buvo itin priekabūs, itin daug dėmesio buvo skiriama pradiniam slydimui, trajektorijos išlaikymui, taip pat prieštaringo vertinimo dalyvių gretose sulaukę griežtos nuobaudos už nuverstus trasą žyminčius kūgelius.

REKLAMA

Kvalifikacija plačioje, lėtus paskutinius du posūkius turinčioje trasoje praėjo be didesnių incidentų. „D1Sport“ komandos nariui rusui Aleksui Zorinui per treniruotes sugedo greičių dėžė ir kvalifikacijoje jis važiavo tik naudodamasis antra bei ketvirta pavaromis. Tradiciškai agresyviai važiuojantis latvis Kasparas Skrinda su 3 serijos BMW ir „Mercedes-Benz 190“ vairuojantis jo tautietis Jevgenijus Sapunas „pasimėtė“ galiniais buferiais, tačiau rimtų avarijų ar gedimų kvalifikacijos metu „difteriams“ pavyko išvengti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Geriausiai kvalifikacijoje pasirodė puikiai paruoštą ir itin tvarkingai atrodantį 3 serijos BMW (E30) vairavęs latvis Erikas Ulasas. Netgi griežtasis T. Simniška nesusilaikė nepakomentavęs, anot jo paties, įspūdingo antrojo šio lenktynininko važiavimo.

 

Žiūrovai (nuotr. Fotodiena.lt/Ieva Budzeikaitė)Žiūrovai (nuotr. Fotodiena.lt/Ieva Budzeikaitė)

 

Svilinantis karštis turbūt tapo viena iš priežasčių, dėl kurių arti esančių vandens telkinių ar tribūnų, kuriose galėtų pasislėpti nuo saulės, aerodromo teritorijoje neturėję žiūrovai susirinko toli gražu ne taip gausiai kaip planavo organizatoriai. Karštis lydė palikimo tako siūles užpildžiusios smalos siūles, todėl trasos teisėjai draugiškai patarė mums atkreipti dėmesį, kur statome kojas ir neprilipti. Po keleto efektingų pasirodymų, vykusių pertraukos tarp kvalifikacijos ir porinių važiavimų užkaito ir motoakrobatų dviratė technika.

REKLAMA

Dienos puošmena tapo itin atkakli ir įtempta dviejų buvusių „drifto“ karalių Andriaus Čibirkos ir Evaldo Kovalenkos dvikova pusfinalyje. Patyrę „drifteriai“ pademonstravo publikai, kas yra tikrieji poriniai važiavimai, jau pirmojo važiavimo metu nepaleisdami vienas kito daugiau nei per kėbulo ilgį. Tiesa, abu darė smulkių klaidų, Evaldui užduoties nepalengvino ir iš brolio skolinto automobilio vairavimas, todėl važiavimas buvo kartojamas.

REKLAMA

Antrojo susirėmimo metu, kova buvo dar atkaklesnė ir kuomet E. Kovalenko apsisuko trasos pabaigoje publika turbūt galvojo, kad į finalą pateks A. Čibirka. Visgi to paties važiavimo antroje dalyje pastarasis, anot teisėjų, kliudė trasą žymintį kūgelį ir buvo skirtas dar vienas pakartojimas. Po trečios buvusių dviejų „drifto“ karalių dvikovos į finalą pateko A. Kovalenko. Kovą dėl trečiosios vietos po dar vienos įspūdingos, nors ir gerokai trumpesnės kovos A. Čibirka pralaimėjo latviui E. Ulasui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kalbintas po varžybų A. Čibirka sakė nežinąs, kai vertinti tokį teisėjų darbą. Anot „drifterio“, pastangas įveikti trasą taip, kad vertinimai būtų maksimalūs jis mėgino visą dieną, tačiau galiausiai taip ir liko nesupratęs, ko iš tiesų buvo reikalaujama. „Aišku, aš taip pat galiu pravažiuoti trasą per saugų atstumą nuo varžovo, tačiau viską atlikdamas taisyklingai, tik nesuprantu, kur tada porinių važiavimų esmė“, ‒ piktinosi „drifteris“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų