Šeštadienį, rugpjūčio 25 d. Kačerginės „Nemuno“ žiede oficialiomis treniruotėmis prasidėjo Lietuvos „drifto“ čempionato trečiojo etapo programa. Nuo 10 val. organizuoti pirmieji važiavimai nedaugeliui dalyvių ėjosi sklandžiai. Po starto tiesiosios pradinį slydimą pradėję pernelyg vėlai ir į trasą įvažiuodami netaisyklingu kampu, dauguma jų nesugebėjo įgyvendinti teisėjų diktuojamos trajektorijos.
Andrius Miciūnas (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)
„Kuomet pavėluojate „užsistatydami“ automobilį, po to vėluojate visuose trasos taškuose, ties kuriais mes žiūrėsime trajektoriją ir skirsime taškus“, – kalbėjo vienas iš trečiojo etapo teisėjų, buvęs „drifto“ karalius, prisiekęs „BMW fanas“ Andrius Miciūnas. Kartu su juo nuo kvalifikacijos pradžios dalyvius vertins ir „drifterio“ karjerą baigęs Darius Kepežinskas bei „D1Sport“ narys Maksimas Nedorezovas.
Po vairuotojų instruktažo daugumai dalyvių trajektoriją atkartoti sekėsi daug geriau. Dienos pradžia itin sunki buvo varžybų debiutantei Ievai Pečiulytei. Neįprastai didelis greitis po starto tiesiosios stipresnius nei vyrukų savisaugos instinktus turinčią merginą vertė atkelti koją nuo akceleratoriaus, dėl ko automobilis išsitiesindavo dar neįveikęs pirmojo posūkio.
Paklausta apie savo pasirodymą „drifto“ treniruotėse I. Pečiulytė sakė negalinti įvardinti, kodėl visi važiavimai buvo nesėkmingi. „Nežinau, kodėl taip nesiseka. Kaip ir vakar, taip ir šiandien vis kažko pritrūksta. Trasa tikrai nesudėtinga, žinau trajektoriją, tačiau negaliu įveikti jos taip, kaip dera“, ‒ komentavo savitvardą po antrojo instruktažo atgavusi čempionato debiutantė.
Nuolatiniam „drifto“ varžybų Lietuvoje dalyviui latviui Kasparui Skrindai sėkmė irgi nesišypsojo. Šį kartą sportininkui nepasisekė jau treniruočių metu, kuomet po ilgo pirmojo posūkio savo 3 serijos BMW (E36) jis trenkėsi į ties metaliniais atitvarais esančias padangas. Po avarijos saugos lankų neturinčio automobilio centrinis statramstis atsidūrė šalia vairuotojo sėdynės, o nuo smūgio galva išdužo šoninis stiklas.
Dėl galimų automobilio laikančių konstrukcijų pažeidimų organizatoriai uždraudė K. Skrindai važiuoti kvalifikacijoje. Latviui buvo leista pasiskolinti bolidą iš kolegų. Kokiu automobiliu važiuos sportininkas kol kas nežinoma, tačiau tuo atveju, jei jis ir dalyvis, paskolinęs savo techniką, abu patektų į „Top16“ – K. Skrinda automatiškai iškristų iš tolimesnių varžybų.
Savo techniką trečiajam etapui atnaujino ir jauna, bet labai ambicinga „NP Team“ komanda. Jos nario Tado Adomaičio vairuojamas 3 serijos BMW vietoje 2,5 litro, 190 AG šešių cilindrų vienaeilio motoro gavo 4,0 litrų V8 tipo agregatą iš „BMW M5“. Prieš pasirodymą trečiajame etape „drifteris“ sakė spėjęs tris kartus sudalyvauti treniruotėse su naujuoju varikliu.
„Galios dabar gerokai daugiau, todėl važiuot tapo lengviau. Nenoriu prognozuoti šiandienos pasirodymo rezultatų, pažiūrėsime kaip seksis“, ‒ kalbėjo T. Adomaitis.