Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Trajektorija, kampas ir stilius – trys pagrindiniai šonaslydžio vertinimo kriterijai. Iš pirmo žvilgsnio skamba nesudėtingai, tačiau ši disciplina ne veltui laikoma „automobilių sporto dailiuoju čiuožimu“. Yra begalė mažų, svarbių detalių, kurias suvokti gali tik tikri ekspertai. Artėjant šio savaitgalio „Liqui Moly UpHill Drift“ renginiui, daugiausiai patirties Lietuvoje turintis teisėjas Mantas Kuzmarskis nusprendė detaliau papasakoti kaip yra teisėjaujama ir ko tikėtis savaitgalio trasoje.
Kiekvienos drifto varžybos prasideda nuo dalyvių susirinkimo. Skirtingai nei kitose sporto šakose, tai yra svarbiausia varžybų dalis, nes būtent čia dalyvis sužino kaip turės elgtis už vairo. Detaliai apžvelgiamos visos trasos savybės, nupiešiama trajektorija, įvardijama kur, kada, kokiu kampu privalu važiuoti ir akcentuojami stiliaus aspektai, kurie bus matomi labiausiai – daugiausia taškų pelnys tokie veiksmai, kurie yra ant avarijos ribos.
Dalyvių susirinkimą veda ir taip užduotį varžyboms suformuoja fakto teisėjai – būtent jie stovės bokštelyje ir stebės, kaip jų užduotis vykdoma. Kaip ir dailiajame čiuožime, tai šio sporto ekspertai, dažniausiai buvę dalyviai. Driftas yra jauna sporto šaka, tad taisyklės kasmet tobulėja ir tai leidžia vis objektyviau vertinti dalyvių pasirodymus.
Siužete iš esmės apžvelgiama kvalifikacijos procedūra: kaip dalyvis privalo elgtis tada, kai važiuoja vienas ir bando teisėjams pademonstruoti, jog jų užduotį geba įgyvendinti geriausiai. Vertinama 100 balų sistemoje, kiekvienas pilotas gauna du bandymus – geriausi rezultatai keliauja į porinius važiavimus, kur kvalifikacijos nugalėtojas susitinka su paskutiniu praėjusiu barjerą.
Jau šį savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiede“ įvyksiantis „Liqui Moly UpHill Drift“ pareikalaus maksimalaus teisėjų susikaupimo – daugiau kaip trisdešimt dalyvių „Semi–PRO“ lygoje reiškia potencialius Top–32 važiavimus, o 23 pavardės „PRO“ lygos sąraše sufleruoja stiprias Top–16 kovas.
Trajektorija, kampas ir stilius – trys pagrindiniai šonaslydžio vertinimo kriterijai. Iš pirmo žvilgsnio skamba nesudėtingai, tačiau ši disciplina ne veltui laikoma „automobilių sporto dailiuoju čiuožimu“. Yra begalė mažų, svarbių detalių, kurias suvokti gali tik tikri ekspertai. Artėjant šio savaitgalio „Liqui Moly UpHill Drift“ renginiui, daugiausiai patirties Lietuvoje turintis teisėjas Mantas Kuzmarskis nusprendė detaliau papasakoti kaip yra teisėjaujama ir ko tikėtis savaitgalio trasoje.
Kiekvienos drifto varžybos prasideda nuo dalyvių susirinkimo. Skirtingai nei kitose sporto šakose, tai yra svarbiausia varžybų dalis, nes būtent čia dalyvis sužino kaip turės elgtis už vairo. Detaliai apžvelgiamos visos trasos savybės, nupiešiama trajektorija, įvardijama kur, kada, kokiu kampu privalu važiuoti ir akcentuojami stiliaus aspektai, kurie bus matomi labiausiai – daugiausia taškų pelnys tokie veiksmai, kurie yra ant avarijos ribos.
Dalyvių susirinkimą veda ir taip užduotį varžyboms suformuoja fakto teisėjai – būtent jie stovės bokštelyje ir stebės, kaip jų užduotis vykdoma. Kaip ir dailiajame čiuožime, tai šio sporto ekspertai, dažniausiai buvę dalyviai. Driftas yra jauna sporto šaka, tad taisyklės kasmet tobulėja ir tai leidžia vis objektyviau vertinti dalyvių pasirodymus.
Siužete iš esmės apžvelgiama kvalifikacijos procedūra: kaip dalyvis privalo elgtis tada, kai važiuoja vienas ir bando teisėjams pademonstruoti, jog jų užduotį geba įgyvendinti geriausiai. Vertinama 100 balų sistemoje, kiekvienas pilotas gauna du bandymus – geriausi rezultatai keliauja į porinius važiavimus, kur kvalifikacijos nugalėtojas susitinka su paskutiniu praėjusiu barjerą.
Jau šį savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiede“ įvyksiantis „Liqui Moly UpHill Drift“ pareikalaus maksimalaus teisėjų susikaupimo – daugiau kaip trisdešimt dalyvių „Semi–PRO“ lygoje reiškia potencialius Top–32 važiavimus, o 23 pavardės „PRO“ lygos sąraše sufleruoja stiprias Top–16 kovas.