Timas Simniška
700 AG – toks „arklių“ skaičius slepiasi po T.Simniškos „Lexus SC“ variklio gaubtu. „Drifter.lt“ komandos narys 2013-ųjų „Drift Allstars“ etape Kaune užėmė aukščiausią vietą tarp lietuvių – jis pateko į geriausiųjų aštuntuką.
„Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ rikiuotėje T.Simniška žengia trečias su 249 taškais ir bandys antrą kartą tapti „Drifto Karaliumi“ paskutiniame Lietuvos čempionato etape. Pirmą kartą tokį titulą jis iškovojo 2008-aisiais.
Andrius Vasiliauskas
Geriausias pastarųjų metų Lietuvos „drifteris“ puikiai jaučiasi miesto trasose – jis yra 2012 ir 2013 metų Lietuvos „Drifto Karalius“. Be viso to, šių metų „Autoplius Lietuvos drifto čempionate“ jis užima antrą vietą su 289 taškais.
A.Vasiliauskui tarptautinių čempionatų etapai Lietuvoje nebūdavo sėkmingi, tad gal šiemet jis parodys tai, ką sugeba Lietuvos čempionate?
Tadas Adomaitis
„NP Team“ komandos narys, patenkantis į „Daugiau nei 600 AG“ „drifterių“ klubą. Jis daugiau yra pasižymėjęs vietinėse varžybose, o tokio aukšto lygio renginyje kaip „Drift Allstars“ dalyvaus pirmą kartą.
Darius Kepežinskas
Vienintelis dyzeliniu automobiliu važiuojantis sportininkas, į „BMW Compact“ sugrūdęs 3 litrų darbinio tūrio BMW jėgainę. Daugiau nei 300 AG ir 700 Nm leidžia Dariui vadintis „torque king“.
Evaldas Kovalenka
2010-ųjų „Drifto Karalius“ epizodiškai pasirodo trasose ir čia pagadina nervus lyderiams. „Nissan Silvia“ automobilį su „Toyota“ 1JZ-GTE varikliu vairuojantis vilnietis gali nustebinti ir „Drift Allstars“ varžybose.
Darius Balys
„Dariaus?“ Šis klausimas pastaruosius porą metų „Drifter.lt“ komandos profilio gerbėjų būdavo užduodamas kasdien. Per trečiąjį „Autoplius Lietuvos drifto čempionatą“ visi šoninio slydimo gerbėjai išvydo tai, ką D.Balys konstravo beveik trejus metus – penktos serijos BMW E60, po kurio kapotu tūno amerikietiškas V8 motoras.
Kad formą jis atgaus greitai, D.Balys įrodė jau ketvirtame Lietuvos čempionato etape „Nemuno žiede“, kur užėmė ketvirtą vietą. Jeigu lažybų bendrovės organizuotų statymus „Kas pateiks didžiausią staigmeną „Drift Allstars“ varžybose Kaune“, D.Balio koeficientas būtų 1,01.
Mantas Kulvinskas
Vilnietis šiemet rimtai atakuoja tiek Lietuvos, tiek visos Europos šoninio slydimo trasas. Treniruotės ir patobulinimai automobiliui nenuėjo perniek – likus vienam „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ etapui, M.Kulvinskas yra lyderis su 296 taškais. Rytų Europos „drifto“ čempionate jis kol kas trečias.
Jo automobilis bus vienas įdomiausių visoje „Drift Allstars“ rikiuotėje Kaune. BMW „chuliganas“, 2JZ-GTE variklis iš „Toyota Supra“, daugiau nei 700 AG ir 700 Nm bei naudojamos „semi-slick“ tipo padangos.
Povilas Lencevičius
BMW Z3 su kiek daugiau nei 300 AG turinčiu varikliu greičiausiai bus pats silpniausias automobilis „Drift Allstars“ varžybose. Tačiau jis sveria 800 kg, tad masės bei galios santykis – pavydėtinas. Idealus automobilis miesto trasai?
Kęstutis Kelpša
Geriausias klaipėdietis „drifte“. „Autoplius Lietuvos drifto čempionate“ jis – šeštas. Jo BMW yra konkurentas tapti silpniausiu automobiliu „Drift Allstars“ varžybose Kaune, tačiau čia nemažai lems ne tik automobilis, bet ir vairuotojo sugebėjimai. O jų K.Kelpša turi.
Andrius Čibirka
2011-ųjų „Drifto Karalius“ džiaugiasi atnaujintu BMW, po kurio kapotu šiemet sumontavo turbiną. Dabar jis turi 600 AG ir leidžia kauniečiui prilygti bet kuriam varžovui. Ketvirtą vietą „Autoplius Lietuvos drifto čempionate“ su 243 taškais užimantis sportininkas pasižymi kaip labai techniškas vairuotojas, kuriam sudėtingos trasos rūpesčių nesukelia.
Kęstutis Petronis sugrįš antrąjį kart į Kauno miesto gatvės trąsą su savo automobiliu turinčiu 700 AG. Visą šį sezoną turėjęs daug problemų su automobiliu panašu, kad jas visas pagaliau išsprendė ir su pilnu pajėgumu bandys įrodyti savo vertę Europos lyderiams.
Ronaldas Ramoška
„Drifter.lt“ komandos narys atnaujinęs savo Nissan amerikietišku varikliu LS3 turinčiu 525 atmosferinių arklio galių.
Jau šį savaitgalį Kaune Jūsų laukia karštos padangos.