Moteris tikina, kad jaučiasi apgauta visuomenės bei reklamų išpūsto burbulo apie motinystės džiaugsmą.
„Tai lyg nesveikas pokštas, kurį tik dabar supratau. Visi tie mieli kaspinėliai, miniatiūriniai batukai, žavingos kūdikių dovanėlės, kūdikių dievinimas „Instagram“, mamų ir dukrų partnerystė... Visi man melavo.
Niekas niekada nematė reklamos su mama, kuri būtų apsivilkusi tris dienas neskalbtą ir dėmėtą pižamą. Kuri verktų iš nuovargio ir būtų apipilta prakaitu bei vaiko vėmalais. Ir melstųsi, kad jai užtektų stiprybės ir kantrybės išverti visa tai.
Tai ironija, nes visi iki vieno nekenčia to. Tačiau, tu prisimeni, kad negali to nekęsti, nes gali sulaukti gero spyrio veidą. Todėl tu pasidalini nuotrauka, parašai klišinį komentarą apie tai, kaip dievini būti mama ir kokia tu esi palaiminta. Ir kai žmonės tavęs paklausia, kaip tu laikaisi, tu su šypsena atsakai, kad nepaisant to, jog miegojai vos dvi valandas, tai yra pats nerealiausias dalykas nutikęs tavo gyvenime. O kai niekur nėra kamerų, tave teisiančių žmonių – tu garsiai išrėki „Eikite po velnių!“. Na, bent jau taip norėtum, greičiausiai tai padaryti gali tik sulindęs į pagalvę, nes pagaliau tavo mažieji jau užmigo. Taigi mes kažkaip atsistojame ir stengiamės susidėlioti savo gyvenimus.
Keliu taurę už visus puikius tėvus, kurie tyliai keikiasi su šypsena veide ir neįsivaizduoja dienos be stiprios kavos. Jūs – mano žmonės“, - savo profilyje rašė S. Ellyatt.