• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tokius automobilius, o tiksliau - tokius projektus, mes vadiname „automaniškais hibridais“. Tai iš dviejų skirtingų automobilių suręstas projektas, kuris tikrąją ta žodžio prasme - neturi analogų pasaulyje.
Šis unikalus projektas atitinka visus „automaniško hibrido“ požymius. Jis turi 4.0 litrų darbinio tūrio „1UZ-FE“ 8 cilindrų benzininį variklį, kuris kadaise buvo „ Lexus LS 400“ energijos šaltinis. Dabar jis turi kitą misiją - 4.0 litrų motoras tarnauja „Jeep Wrangler“ variklio skyriuje.
„Jeep Wrangler“ kaip ir „Land Rover Defender“ yra vieni geriausių visureigių pasaulyje. Nors jie neturi masažuojančių sėdynių, lietimui jautrių ekranų ar kitų technologinių naujovių, tačiau „Wrangler“ ir „Defender“ automobilių pirkėjams tai visiškai nerūpi. Kodėl? Nes šie visureigiai gali pravažiuoti bet kur.
„Jeep Wrangler“ entuziastai norėdami pagerinti pravažumo savybes, labai dažnai vienam ar dviem mėnesiui užsidaro garaže ir atlieka įvairiausias modifikacijas. Platina ratų provėžą, sumontuoja saugos lankus, atsikrato nereikalingo svorio arba sumontuoja visiškai naują variklį.
Štai šio „Wrangler“ savininkas iš pradžių norėjo pakeisti tik jam atsibodusį variklį. Tačiau pradėjus ardyti variklio skyrių jis suprato, jog tik naujo „Lexus“ motoro neužteks. Paskambinęs į keliems pažįstamiems, jam pavyko už juokingą sumą įsigyti „Toyota 4Runner“ smagratį, „Camaro V6“ sankabos diską ir „Chevrolet SM420“ keturių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Be to, galinė ašis atkeliavo iš „Ford“ F serijos pikapo.
O dabar atėjo metas pasižiūrėti į galutinį produktą.

VIDEO


Tokius automobilius, o tiksliau - tokius projektus, mes vadiname „automaniškais hibridais“. Tai iš dviejų skirtingų automobilių suręstas projektas, kuris tikrąją ta žodžio prasme - neturi analogų pasaulyje.
Šis unikalus projektas atitinka visus „automaniško hibrido“ požymius. Jis turi 4.0 litrų darbinio tūrio „1UZ-FE“ 8 cilindrų benzininį variklį, kuris kadaise buvo „ Lexus LS 400“ energijos šaltinis. Dabar jis turi kitą misiją - 4.0 litrų motoras tarnauja „Jeep Wrangler“ variklio skyriuje.
„Jeep Wrangler“ kaip ir „Land Rover Defender“ yra vieni geriausių visureigių pasaulyje. Nors jie neturi masažuojančių sėdynių, lietimui jautrių ekranų ar kitų technologinių naujovių, tačiau „Wrangler“ ir „Defender“ automobilių pirkėjams tai visiškai nerūpi. Kodėl? Nes šie visureigiai gali pravažiuoti bet kur.
„Jeep Wrangler“ entuziastai norėdami pagerinti pravažumo savybes, labai dažnai vienam ar dviem mėnesiui užsidaro garaže ir atlieka įvairiausias modifikacijas. Platina ratų provėžą, sumontuoja saugos lankus, atsikrato nereikalingo svorio arba sumontuoja visiškai naują variklį.
Štai šio „Wrangler“ savininkas iš pradžių norėjo pakeisti tik jam atsibodusį variklį. Tačiau pradėjus ardyti variklio skyrių jis suprato, jog tik naujo „Lexus“ motoro neužteks. Paskambinęs į keliems pažįstamiems, jam pavyko už juokingą sumą įsigyti „Toyota 4Runner“ smagratį, „Camaro V6“ sankabos diską ir „Chevrolet SM420“ keturių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Be to, galinė ašis atkeliavo iš „Ford“ F serijos pikapo.
O dabar atėjo metas pasižiūrėti į galutinį produktą.

VIDEO


REKLAMA





REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų