Šių lenktynininkų nesėkmėmis pasinaudojo suomis Esapekka Lappi – jis penktadienį tapo Švedijos ralio lyderiu, tačiau jo persvarą prieš antroje vietoje esantį „Toyota“ vairuotoją Takamoto Katsuta siekia vos 3,2 sekundės.
Didžiausiu šiandienos netikėtumu tapo jaunasis Oliveris Solbergas. „WRC2“ klasėje dalyvaujantis sportininkas šiandien buvo greitesnis už daugelį, pranašesnę techniką vairuojančių lenktynininkų ir dabar bendroje įskaitoje rikiuojasi trečioje vietoje.
„Trečioji vieta bendroje įskaitoje ir dar namų ralyje – tai tarsi svajonė. Šiuo metu esu labai laimingas“, – sakė O. Solbergas.
Solidų pasirodymą Monte Karle pademonstravęs Adrienas Fourmauxas („M-Sport“) rikiuojasi ketvirtas. Nuo lyderio jis atsilieka 1 min. 26.3 sek. tačiau jį nuo trečioje vietoje esančio O. Solbergo skiria vos 5,6 sek.
Didžiausią sumaištį šiandien kėlė nepaprastai sudėtingos sąlygos. Gausiai iškritęs sniegas tapo iššūkių ne tik naujokams, bet ir daugiau patirties dalyviams.
Galiausiai, sąlygos tokios sudėtingos, jog vėliau startavę „Rally2“ klasės dalyviai greičio ruožus įveikdavo žymiai greičiau negu „Rally1“ klasės atstovai. Vien dėl to, jog važiavo jau pravalytais greičio ruožais.
Dalyvių gyvenimą vėliau apsunkino ne tik didžiuliai sniego kalnai, bet ir prastas matomumas.
„Negalėjau naudoti visų papildomai sumontuotų žibintų, todėl turi važiuoti naudojant tik artimąsias šviesas. Kai važiuoji didesniu nei 160 km/val. greičiu, priešais save nieko nematai“, – sakė ralio lyderis E. Lappi.
Šiandien puikų tempą demonstravęs O. Tanakas iš varžybų pasitraukė ketvirtame greičio ruože. Estas nesuvaldė automobilio, rėžėsi į pusnį ir pažeidė „Hyundai“ variklio radiatorių.
Netrukus iš varžybų pasitraukė ir K. Rovanperä. Suomis sudaužė „Toyota“ automobilio galinę dalį ir buvo priverstas trauktis iš tolimesnių varžybų.