• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dažnai klientai į neteisybę numoja ranka, mat neturi laiko arba netiki, kad gali laimėti ginčus prieš milijonines kompanijas. Vis dėlto pasaulyje yra pavyzdžių, kurie įrodo, kad taip manyti yra klaidinga. Pateikiame portalo nasdaq.com surastus 5 drąsuolius, kurie nepabūgo, kai buvo trypiamos jų kaip klientų teisės.

Dažnai klientai į neteisybę numoja ranka, mat neturi laiko arba netiki, kad gali laimėti ginčus prieš milijonines kompanijas. Vis dėlto pasaulyje yra pavyzdžių, kurie įrodo, kad taip manyti yra klaidinga. Pateikiame portalo nasdaq.com surastus 5 drąsuolius, kurie nepabūgo, kai buvo trypiamos jų kaip klientų teisės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Hasanas Syedas prieš „British Airways“

2013 metais skrydžių bendrovė „British Airways“ prarado pametė verslininko iš Čikagos ir jo šeimos bagažą ir nereagavo į skundus siųstus elektroniniu paštu. Savo tviterio paskyroje jis bendrovę apkaltino aplaidžiu požiūriu ir „apgailėtinu“ bendravimu su klientais bei pradėjo kampaniją „Don‘t fly @BritishAirways”. Pastarajai jis išleido 1 tūkst. JAV dolerių, todėl įrašą pamatė 50 tūkst. tviterio vartotojų. Didieji naujienų portalai aprašė istoriją ir netrukus kompanija susisiekė su pasipiktinusiu klientu

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų