Keletą dešimtmečių unikalių, ribotos laidos automobilių gamyba užsiimanti „Donkervoort“ pristatė visiškai naują sportinį automobilį, su kuriuo gamintojas absoliučiai ignoruoja dabartines automobilių pramonės tendencijas ir vietoje jų susikoncentruoja į tai, kas yra svarbu kiekvienam entuziastui.
Pasak „Donkervoort“ vykdomojo direktoriaus Deniso Donkervoorto, kuriant automobilį inžinieriams buvo iškeltos kelios užduotys. Naujasis modelis turėjo būti greitesnis lenktynių trasoje, patogesnis ilgesnėje kelionėje ir siūlantis daugiau praktiškumo.
Kaip ir anksčiau, automobilio galinius ratus suka dieviškas melodijas skleidžiantis 2,5 litro, 5 cilindrų „Audi“ benzininis variklis su turbokompresoriumi. „F22“ modelyje jis generuoja 500 arklio galių ir padeda sportiškam kupė iki 100 km/val. spurtuoti vos per 2,5 sekundės. Maksimalus greitis – 290 km/val.
Šias įspūdingas charakteristikas gamintojui pavyko pasiekti ne tik dėl galingo „Audi“ variklio, bet ir dėl nedidelio automobilio svorio, mat „F22“ struktūra buvo pagaminta iš plonasienių plieninių vamzdžių, anglies pluošto ir aliuminio.
„Donkervoort F22“ automobilio svoris siekia vos 750 kilogramų, o tai reiškia, kad naujo modelio galios ir svorio santykis yra velniškai didelis – 666 AG tonai.
Penkių cilindrų variklio galia perduodama per 5 laipsnių mechaninę pavarų dėžę ir „Torsen“ savaime užsiblokuojantį diferencialą.
Naujasis modelis bus siūlomas Europoje, JAV ir Artimuosiuose Rytuose. Bent jau Europoje, šis galiūnas kainuos 245 tūkst. eurų.
Iš pradžių gamintojas planavo pagaminti vos 50 šio modelio vienetų, tačiau dėl didžiulio susidomėjimo ir fakto, jog visi 50 automobilių buvo išparduoti, „Donkervoort“ buvo priversta padidinti pagamintų automobilių skaičių iki 75 vienetų.