• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antros kartos „Golf“ vyresnio amžiaus automobilių entuziastams turėtų priminti vaikystę arba laikus, kuomet Lietuvą užtvindė milžiniškas būrys automobilių iš Vokietijos.
Volkswagen Golf“ buvo vienas populiariausių automobilių. Tokiu išliko ir dabar. Pasikeitė tik žmonių noras turėti naujesnę kompaktiško hečbeko modelio kartą, bet tai yra natūralus procesas. Kadaise populiarumo viršūnėje buvęs automobilis privalo susitaikyti su mintimi, jog anksčiau ar vėliau pateks į užmirštų modelių knygą.
Vis dėlto, tam tikri automobiliai iki šiol turi milžinišką gerbėjų bendruomenę, kuri yra nusiteikusi puoselėti ir visiems aplinkiniams įrodyti, jog naujesnis automobilis ne visuomet yra geresnis pasirinkimas.
Šiandien norime Jums pristatyti Vilniuje gyvenantį Donatą ir jam priklausantį antros kartos „Golfą“. Stilingą „Golfą“, kurio tobulinimo procesas dar tik įsibėgėja.

Antros kartos „Golf“ vyresnio amžiaus automobilių entuziastams turėtų priminti vaikystę arba laikus, kuomet Lietuvą užtvindė milžiniškas būrys automobilių iš Vokietijos.
Volkswagen Golf“ buvo vienas populiariausių automobilių. Tokiu išliko ir dabar. Pasikeitė tik žmonių noras turėti naujesnę kompaktiško hečbeko modelio kartą, bet tai yra natūralus procesas. Kadaise populiarumo viršūnėje buvęs automobilis privalo susitaikyti su mintimi, jog anksčiau ar vėliau pateks į užmirštų modelių knygą.
Vis dėlto, tam tikri automobiliai iki šiol turi milžinišką gerbėjų bendruomenę, kuri yra nusiteikusi puoselėti ir visiems aplinkiniams įrodyti, jog naujesnis automobilis ne visuomet yra geresnis pasirinkimas.
Šiandien norime Jums pristatyti Vilniuje gyvenantį Donatą ir jam priklausantį antros kartos „Golfą“. Stilingą „Golfą“, kurio tobulinimo procesas dar tik įsibėgėja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Donato Volkswagen Golf (nuotr. Danius Media) (7)


(nuotr. Danius Media)
„Golfą“ pasirinko dėl elementarių priežasčių
Kiekvieną kartą kalbindami automobilių entuziastus, užduodame labai nuobodų klausimą - „Koks buvo tavo pirmasis automobilis?“ Taip darome iš smalsumo, nes norime sužinoti nuo kurio automobilio prasidėjo kiekvieno automano istorija.
Įprastai, mūsų kalbinami automanai būna išbandę keletą arba kelias dešimtis skirtingų mašinų. Mūsų nuostabai, Donato pirmasis automobilis ir yra štai šis stilingas „Golfas“!
Tad kaip šis senolis atsirado Vilniuje gyvenančio automano rankose? Donatas savo pasakojimą pradeda nuo automobilio paieškas trukmės, kuri tęsėsi net 6 - 8 mėnesius.
„Buvome apžiūrėti kelių variantų, bet jie buvo tragiški. Vieną vakarą „Facebooke“ atsirado postas dėl ratlankių, o draugas tuo metu kaip tik ir ieškojo gražių tapkių savo automobiliui. Tame pačiame poste atsirado šis antrukas“
„Buvau nusiteikęs po apžiūros vėl nusivilti, tačiau apžiūrėjęs automobilį jaučiau, kad pagaliau radau tvarkingą antruką. Tą pačią akimirką supratau, kad tai bus mano pirmasis automobilis bei mano pirmasis projektas.“
„Kodėl būtent antros „Golfas?“, - paklausiame Donato
„Jį išsirinkau dėl pakankamai paprastų priežasčių: jis yra liaudiškai tautovežis, kuris jau daug metų patikimai tarnauja. Būtent mano antrukas tarnauja jau 28 metus! Šio automobilio išlaikymas nėra brangus, taisymas taip pat. Ganėtinai paprasta pačiam pašalinti gedimą ar tiesiog pakeisti tam tikrą detalę. Kol kas (tfu, tfu, tfu) mano antrukas nesukėlė jokių didelių nepatogumų.“
„Golfe man labiausiai patinka paprastumas ir elementarumas. Jeigu išlenda kokia nors bėda, nereikia sukti galvos kaip ją išspręsti. Be to, į pagalbą visuomet ateina milžiniška bendruomenė, kuri yra visuomet nusiteikusi padėti.“

REKLAMA

Donato Golf (1)


Ateityje dėmesį skirs smulkioms detalėms
Vargu ar mums pavyktų surasti automobilių entuziastą, kuris negalvotų apie ateities planus. Pasaulyje tiesiog nėra projekto, kurio autorius galėtų pasakyti – „Viskas, baigta!“ Donatas ir jam priklausantis „Golfas“ tikrai nėra išimtis.
„Ateityje norėčiau iki galo sutvarkyti automobilio interjerą. Šiuo metu viduje nėra lubų bei apšvietimo, todėl planuoju klijuoti stogą, nes sveiko niekur nerasi.“
„Taip pat norėčiau pakeisti durų apdailas, sumontuoti įdomesnį vairą, perdažyti tam tikras apdailos detales.“
„Jeigu viskas eisis pagal planą, automobiliui suteiksiu reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius bei „Voomeran“ priekinio buferio pažeminimą.“
„Ir žinoma, po techninės apžiūros pakeisiu išmetimo sistemą“, - juokdamasis atsako Donatas.

REKLAMA
REKLAMA

Donato Volkswagen Golf (2)


Standartiniai automobiliai – ne prie širdies
Kaip pilkoje masėje galima surasti automobilių entuziastą? Tiesiog pažvelkite į automobilį, kurį jis vairuoja. Daugiau klausimų tiesiog nekils.
Taip jau yra, jog didžioji dauguma automanų mėgsta savo automobilius modifikuoti, išskirti iš kitų, kuriems tai tėra tik transporto priemonė.
Daugelis automanų sutiks, jog automobilio modifikavimas leidžia ne tik išsiskirti iš minios, bet ir „susikurti“ automobilį, kuris atitiktų kiekvieno automano poreikius.
„Man visuomet patiko viską keisti pagal save, todėl man ir patinka automobilių tobulinimas.“, - tačiau tai nėra vienintelė priežastis kodėl Donatas mėgsta modifikuoti automobilius.
„Kuomet atlieki įvairias modifikacijas, supranti kaip turi veikti vienas ar kitas komponentas. Nuolatinis krapštymasis prie automobilio leidžia papildyti žinių bagažą ir vėliau savo patirtimi pasidalinti su bendraminčiais“, - priduria vaikinas.
Džiugina Lietuvos automobilių kultūros lygis
Lietuva pagal gyventojų skaičių priklauso mažų valstybių kategorijai, tačiau pažvelgus į automobilių entuziastų kiekį, kartais susidaro įspūdis, jog gyvename žymiai didesnėje šalyje. Tam pritaria ir mūsų pašnekovas – Donatas.
„Atsižvelgiant į mūsų šalies dydį, mane labai maloniai stebina automobilių fanų kiekis. Jų yra nepaprastai daug“, - priduria vaikinas.
Vis dėlto, Lietuvos automobilių kultūra Donatas domisi ir dėl kitų priežasčių. Vaikinas pripažįsta, jog jis privalo domėtis kas šiuo metu yra ant bangos, kuo gyvena automobilių entuziastai ir kuria kryptimi eina automobilių puošybos tendencijos. Tai leidžia tinkama kryptimi tobulinti puoselėjamą „Golfą“ ir tuo pačiu gaminti specializuotą aprangą automobilių entuziastams – „Night Riders Outfit“. Be to, Donatą visuomet pradžiugina vaizdas, kuomet po gūdžios žiemos iš garažų išrieda bendraminčių ratuočiai, kurie skatina praeivius atsisukti ir akimis nužvelgti gatve plaukiantį automobilį.
Iki šiol atliktų modifikacijų sąrašas:


  • Žeminančios spyruoklės

  • „Recaro“ sėdynės

  • „Zender Sport“ ratlankiai

  • Skaidrūs priekiniai žibintai

  • Platūs buferiai

  • Originalūs slenksčiai ir ratų arkos

  • Radiatoriaus grotelės be markės ženkliuko

  • Tamsinti posūkių ir galiniai žibintai

  • Variklio tūris - 1,8 litro


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų