• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dominykas Butvilas kartu su šturmanu iš Lenkijos Kamiliu Helleriu po žiemos ralio Utenoje ilgai nesnaudė. 2012 ir 2013 metų Lietuvos ralio čempionas jau treniruojasi Latvijoje, kur šį savaitgalį vyks Europos ralio čempionato etapas „ERC Rally Liepaja“. Tai arčiausiai Lietuvos vykstantis tokio masto renginys, pritraukiantis dalyvius iš 20-ies pasaulio šalių. D. Butvilas dalijasi įspūdžiais po pirmos dienos Liepojoje.

Dominykas Butvilas kartu su šturmanu iš Lenkijos Kamiliu Helleriu po žiemos ralio Utenoje ilgai nesnaudė. 2012 ir 2013 metų Lietuvos ralio čempionas jau treniruojasi Latvijoje, kur šį savaitgalį vyks Europos ralio čempionato etapas „ERC Rally Liepaja“. Tai arčiausiai Lietuvos vykstantis tokio masto renginys, pritraukiantis dalyvius iš 20-ies pasaulio šalių. D. Butvilas dalijasi įspūdžiais po pirmos dienos Liepojoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

– Kokie pirmieji įspūdžiai atvykus į Liepoją?

– Šiek tiek jaudinausi, kad Liepojoje nerasime žiemos. Kelias nuo Klaipėdos išvis nepriminė šaltojo sezono ir neatrodė daug žadantis, bet atvažiavus į Latviją situacija pasikeitė. Po 2014 metų sezono „Subaru Poland Rally Team“ mechanikai padirbėjo iš peties ir vakar visas karavanas atvyko į Europos ralio čempionato žiemos sostinę – Liepoją. Šiandieną jos apylinkėse turėjome testus – treniruotę, kurioje radau ir žiemos, ir sniego!

REKLAMA

– Kaip sekėsi susidraugauti su „Subaru“ automobiliu? Juk „Halls Winter“ ralyje – kitos markės mašina.

– Su „Subaru“ automobiliu Lenkijoje varžėmės visus metus. Po aštuonių ralių jau galėčiau sakyti, kad mašiną pažįstu, tačiau šiandieną ją atradau iš naujo. Pirmą kartą prie šios „Imprezos“ vairo sėdau ne ant asfalto, bet ant slidžios sniego ir ledo dangos. Pirmąsyk teko išbandyti naujos specifikacijos penkiolikos colių žiemines padangas. Po dienos galiu pasakyti – įspūdžiai fantastiški. Prieš savaitę praūžusio ralio Utenos apylinkėse įgūdžiai dar švieži, sensorika ir refleksai sužadinti, todėl priprasti prie kitos mašinos neturėjau jokių problemų. Mano rankose automobilis elgėsi klusniai, o gal tiesiog sutapo mūsų charakteriai ir iškart pradėjome dirbti išvien. Ne veltui „Subaru“ – legendinis ralio automobilis. Ant sniego jis jaučiasi kaip namie. Taip pasijutau ir aš.

REKLAMA
REKLAMA

Išbandęs keletą transmisijos ir amortizatorių nustatymų variantų išsirinkau optimaliausią ir tinkantį būtent tokioms važiavimo sąlygoms. Technika veikė be priekaištų, todėl labai tikiuosi, kad po varžybų finišo pasakysiu lygiai tą patį.

– Iki ralio – kelios dienos. Ką dar turite nuveikti iki starto šeštadienį?

– Dabar prieš mus – didelis darbas. Turime pravažiuoti ir surašyti stenogramą visam būsimam ralio keliui. Prieš akis laukia tiek dieniniai, tiek ir naktiniai ruožai. ERC etapo kilometražas daugiau nei dvigubai viršija įprastą ralio distanciją Lietuvoje. Susipažinę su trasa jau galėsime galvoti apie kvalifikacinį ruožą, kuris prasideda penktadienį. Pasiruošimo etapas yra ne mažiau svarbus už pačias lenktynes. Tinkamai paruošta stenograma suteikia pranašumą varžybų metu, nes gali spausti maksimaliai, žinodamas, kokie trasos vingiai ar tramplynai tavęs laukia priešakyje. Laukia sunkus darbas tiek manęs, tiek mano šturmano Kamilio. Privalome pasiruošti puikiai! Esu tikras, kad Liepojoje sulauksime gausaus būrio ralio gerbėjų iš Lietuvos, todėl tikiuosi šį savaitgalį šalia trasos ne kartą išvysti trispalvę!  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų