- Sumontuotos padangos Continental Conti3 Sport Contact Conti Seal 235/35/19
- Na, ir nieko nelaukiant pirmas primatavimas.
- Galas šiek tiek lauke, bet visa tai išsprendžiama suvedimo stendo pagalba.
- Priekyje prireikė 0.6cm pločio rastafkių. Galas -2.97 laipsniai camberio. Finale gavosi visai padorus vaizdas.
- Tai pat, šį sezoną nutariau šiek tiek tvarkingiau pasidaryti bagažinės skyrių, nes praeitais metais orinė sistema buvo tiesiog sumesta belekaip.
- 2014 sezone buvau sudėjęs R-Line apdailą, kurią sezono gale, lupdamas lauk, sudraskiau nepataisomai. Vėl dėti kitą tokią pat, didelio noro nebuvo. O ir kainos R-Line apdailos varė į depresijos liūną. Problema tame, kad rast kažką aftermarket’o šitam modeliui nelabai yra šansų. Pasiūla labai skurdi. Bet palandžiojęs internete, aptikau vokiečių tuningo kompaniją SRS-TEC. Siūlomų produktų sąraše, radau dar nematytą apdailos komplektą, CC automobiliui. Kaina proto ribose, bet kaip visa tai atrodys ant automobilio,galima buvo tik įsivaizduoti . Nusprendžiau surizikuoti. Užsakytas priekinis bamperio lip’as, slenksčiai ir galinis bagažinės spoileris.
- Galiu pagirti ir pareklamuoti SRS-TEC kontorą. Darbų kokybė tikrai pagirtina. Dalys stiklo audinio, bet pagamintos tikrai kokybiškai. Viskas puikiai atitaikyta ir nereikia nieko perdarinėt, dadurinėt ar nupjaudinėt. Kas galvojat apie šios kompanijos produktą – rekomenduoju. Ir štai, viską sudėjus pasimatė tikras vaizdas, kuriuo buvau daugiau nei patenkintas.
- Dar pamiršau paminėti, kad po paskutinio sezono važiuoklės kompresoriaus perkaitimų ir nenutylančio Минск šaldytuvo burzgimo bagažinėje, nutariau, kad reikia pagreitinti receiverio pripildymo procesą, išvengiant perkaitimų ir ilgesniu laukimų, kol užsipildys receiveris. Buvo užsakytas dar vienas VIAIR 480CC kompresorius. OK. Su modais kaip ir viskas baigta. Griebiau muilinę į rankas ir lėkiau padaryti keletą kadrų.
- Šiltojo sezono startas visiškai naujai iškeptame, ir pirmajame, 2k15 metų Stance automobilių renginyje- FRESHFIT.
- Atrodė, kad automobiliui daugiau nieko nebereikia, bet mano akim, tam dideliam, juodos anglies gabalui trūko kažkokio akcento. Nuspręsta-kėbulo liniją pagyvinti lipduku. Didelis dėkui Beneckui, už papaišytą ir sukurtą dizainą, ir Sticky.lt už iškeptą lipduką.
- Mane gali užmėtyti akmenimis tie, kurie nesutiktų su mano nuomone, jog DSG dėžės yra totally bullshit. Ir tos visos pasakos, kaip jos nerealiai dirba, kokia greita jų reakcija ir t.t, tai yra tik žmonių smegenų pudrinimas. Visi šie nuostabus faktai yra tik ant balto popieriaus juodomis raidėmis užrašytos keverzonės, kurios visiškai neatitinka realybės. Čia taip pat, kaip VAG gamykla su dyzelių taršos skaičiukais. Ok, žmonės kalba, kad su silpnesniais varikliais tos dėžės dirba pusė velnio. Gal… Nesiginčysiu. Bet R’uose DSG yra tragedija! Pradėkim nuo to, kad jos dažnai neatlaiko net 100k ridos. Tiesiog subyra. Taip atsitiko ir man. Ties 80k rida, taip visų liaupsinama DSG pasakė ATIA! Ir tai ne išskirtinis atvejis, brokas ar vairavimo stiliaus pasekmės. Šis reiškinys yra gan dažnas galingesniuose varikliuose. Priežastis? Bent mano atvejyje, jos taip niekas ir neišsiaiškino. Tiesiog nusprogo ir viskas. Ir net neaišku kas nusprogo. Gamykla pusę metų aiškinosi, kol galų gale pasidavė ir atsiuntė visiškai naują, pilną su visais naujais kompais ir kitais mazgais dėžę. Tik nusipirkus automobilį, aš niekaip negalėjau priprasti prie DSG dėžės darbo. Jos adaptyvumas ir bėgių permetinėjimas tiesiog žudė, kol galiausiai pakratė kojas. Paklausit, gal jos tokio darbo priežastis ir buvo gyvenimo pabaiga? Nė Velnio. Išvažiavus su visiškai nauja dėže, niekas nepasikeitė. Dar kurį laiką pasikankinęs supratau, kad man jau užteks tokios nesąmonės. Kreipiausi į Insane Chip Tuning kolektyvą pagalbos. Ši kompanija mane išgelbėjo nuo varginančio kankinimosi atlikdami šiuos darbus:
- Elektroninis sukimo momento ribotuvas nukeltas iki 550 Nm.
- Apsukų ribotuvas nukeltas iki 7200 RPM.
- Bėgių perjungimo laikas sutrumpintas iki 60ms.
- Launch control sistema sureguliuota ties 4000 RPM.
- Išjungtas bėgių perjungimo uždelsimas naudojant pavarų perjungimo menteles ant vairo.
- Optimizuoti Drive bei Sport rėžimai agresyvesniam, sportiškesniam važiavimui.
- Išjungta Kick Down funkcija.
Automobilis stipriai atsigavo.Baigėsi vargai ir pradėjau jaust malonumą vairuoti.
- 2015 netų sezonas susiklostė taip, kad teko apsilankyti daugelyje fest‘ų ir event‘ų. Sezonas pradėtas Freshfit‘e. Vasarai įpusėjus , jau antrus metus su bendraminčių kompanija, leidomės į EuroTrip kelionę po Europa, aplankant vienus garsiausių auto Fest‘ų.
- Kelionės trukmė – 11 dienų.
- Kelionės atstumas – ~ 3000km.
- Kelionės tikslas – Raceism Event. Vag Event.
- Aplankyta – Opole, Praha, Dresdenas, Vroclavas, Zerkovas, Varšuva.
- Pirma stotelė buvo Opolėje, kur su superine kompanija buvo praleistas puikus savaitgalis RACEISM 2k15 Event‘e.
- Po savaitgalio Raceism‘e, savaitę klaidžiojom po Europą ir atėjus savaitgaliui, jau ruošiamės antram Fest‘ui Zerkove – Vag Event.
- Grįžus iš kelionės, atsipūst nelabai buvo laiko . Reikėjo ruoštis dar vienam galingam savaitgaliui, Daugų saloje. Taip! Tai tas pats superinis savaitgalis – Chill&Grill Summer Camp. Taip skubėjome, kad į vietą atvykome vieni pirmųjų.
- Leidžiant superinį savaitgalį Chill‘e, sutikom braliukus latvius ir buvom pakviesti į Rygoje organizuojamą Low as Bass renginį. Nespėjus atsikvėpti po chill‘o, vėl buvau kelyje. Rygos keliai…. X kartų suvartoti visi žinomi keiksmažodžiai. Mintyse dėkavojau Dievui, kad Lietuvoje turime stiklinius kelius, palyginus su Rygos keliais, kur net orinė pakaba ne visada gelbėjo. Kokį tūkstantį kartų buvo spjauta ant visko ir vairas suktas atgal į Lietuvą, bet šiaip ne taip tikslas buvo pasiektas.
- Vasarai einant į pabaigą gavau pasiūlymą sudalyvauti dar viename, kaimynų lenkų organizuojamame All Stars Tuning Weekend renginyje. Surinkta kompanija, sėdam į CC ir vėl lekiam 1700 km. Šiame renginyje dalyvavau jau antrus metus. Todėl klausimų: verta ar neverta važiuoti tokį atstumą, net nebuvo kilę. Nemeluosiu. Ši kartą viskas buvo visiškai kitaip nei paskutiniais metais. Teko šiek tiek nusivilti pačiu renginiu, bet overall, savaitgalis užskaitytas.
- FINITO. Vasaros sezonas baigėsi. Kelionės taip pat. Po visos vasaros supratau, kad trečią sezoną aš jau tikrai nebenoriu sėdėti už tokio CC vairo. Planas buvo toks pats, kaip ir po 2014 metų sezono. Bandyti leisti į marčias ir žiūrėti, kaip iškris korta. Jei neparsiduos iki naujų metų, griebti jautį už ragų ir lįsti ne tik prie išorės, bet ir prie vidurių.
- Deja, šį kartą kortos iškrito taip, kad vos įdėjus skelbimą, per keletą dienų automobilis surado naują šeimininką ir iškeliavo į naujus namus. Viskas kas turi pradžią, turi ir pabaigą. Pasirašinėjant pardavimo sutartį supratau, kad tai nebuvo TAS automobilis. Nei ranka, nei širdelė nesuvirpėjo . Gyvenimas juda toliau. Garaže stovi nauji projektai. Galvoje sukasi nauji darbai, naujos idėjos, naujos problemos ir nauji vargai. Ir kaip pagalvoji… visa tai dėl kažkokios metalo krūvos, dėl kurios mes, benzingalviai, pametę galvas ir pasiryžę kone viską paaukot….
Modifikacijų sąrašas :
- Rotiform IND R19 10J
- Continental sport contact 3 (conti seal) 235/35/19 padangos
- AirLift orinės pakabos sistema
- 2X Viair 480cc kompresoriai
- ATE gręžioti stabdžių diskai
- SRS-TEC priekinio buferio pažeminimas
- SRS-TEC slenksčiai
- SRS-TEC galinis spoileris
- 300 AG / 350 Nm
- DSG pavarų dėžės remap'as
- ANV Auto išmetimo sistema
Domo a.k.a JDVisual namai |
www |
Facebook